ကေလးငယ္မ်ားကို လမ္းမွားေရာက္ေစေၾကာင္း ေဝဖန္မႈမ်ားကို မိုင္လီ တုံ႕ျပန္


အသက္(၂၁)ႏွစ္ရွိ Popဂီတ အဆိုေတာ္၏ အေဖာ္အခၽြတ္ အသားေပး ဂီတဗီဒီယိုမ်ားႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္ပံုမ်ားက လူငယ္လူရြယ္မ်ားအတြက္ လမ္းမွားေရာက္ေစမည့္ အေျခအေနမ်ိဳးအျဖစ္ မိဘအမ်ားစုက ေဝဖန္ျပစ္တင္ေနၾကသည္။

သူမ၏ ပံုရိပ္သည္ ကေလးငယ္မ်ားအတြက္ အႏၱရာယ္ ေပးႏုိင္မည့္ ညစ္ညမ္းရုပ္ရွင္ အေပ်ာ့စားမ်ိဳး ျဖစ္လာေၾကာင္း ေဝဖန္မႈမ်ားကို မိုင္လီဆိုင္းရပ္စ္က ျငင္းဆန္တံု႔ျပန္လုိက္သည္။
အသက္(၂၁)ႏွစ္ရွိ Popဂီတ အဆိုေတာ္၏ အေဖာ္အခၽြတ္ အသားေပး ဂီတဗီဒီယိုမ်ားႏွင့္ ဝတ္စားဆင္ယင္ပံုမ်ားက လူငယ္လူရြယ္မ်ားအတြက္ လမ္းမွားေရာက္ေစမည့္ အေျခအေနမ်ိဳးအျဖစ္ မိဘအမ်ားစုက ေဝဖန္ျပစ္တင္ေနၾကသည္။ Disney၏ လူငယ္ၾကယ္ပြင့္ ေဖာ္ထုတ္ေရး အစီအစဥ္မ်ားတြင္ ခ်စ္စရာ မိန္းကေလးငယ္ တစ္ဦးအျဖစ္ စတင္ေက်ာ္ၾကားလာသည့္ မိုင္လီကမူ လက္ရွိ သူမ၏ ဖက္ရွင္ေရြးခ်ယ္မႈ အေျပာင္းအလဲမ်ားေၾကာင့္ ကေလးငယ္မ်ားအတြက္ မည္သည့္ ထိခုိက္မႈမွ် ရွိမည္မဟုတ္ဟု ဆိုသည္။

ထို႔အျပင္ သူမသည္ မိမိ၏ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲသို႔ ေရာက္ရွိလာသည့္ ကေလးငယ္မ်ားကို ေကာင္းမြန္သည့္ အေလ့အထမ်ားကိုပင္ သင္ၾကားေပးေနသူျဖစ္ေၾကာင္း မိုင္လီက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ မိုင္လီက "ကၽြန္မရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲ အစီအစဥ္တိုင္းဟာ ရည္ရြယ္ခ်က္ ျမင့္ျမင့္မားမားနဲ႔ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ထားတာခ်ည္းပဲ။ ဒါေတြအားလံုးဟာ ကၽြန္မက ေကာင္းမြန္တဲ့ အႏုပညာ တစ္ခုကို ဖန္တီးျပခ်င္တဲ့စိတ္မ်ိဳးေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အႏုပညာေကာင္း တစ္ခုကို သိပ္ၿပီး ရင္းႏွီးထိေတြ႕မေနတဲ့ ေနရာမ်ိဳး ေရာက္လာရင္ ကၽြန္မကေတာ့ စိတ္လႈပ္ရွားမိတယ္။ ကၽြန္မအျမင္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲကို ေရာက္လာတဲ့ ကေလးေတြအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ သင္ၾကားမႈေတြ ျဖည့္စြမ္းေပးႏိုင္တယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္"ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

သူမက "လူေတြကို ကၽြန္မသိေစခ်င္တာက ဂီတဆိုတာ ေဖ်ာ္ေျဖမႈ သက္သက္မဟုတ္ဘဲ သင္ၾကားမႈ တစ္ခုလည္း ျဖစ္တယ္ ဆိုတာပါပဲ။ လူေတြကေတာ့ ကၽြန္မဟာ အသင္အျပ ေကာင္းသူတစ္ေယာက္လုိ႔ ထင္ခ်င္မွ ထင္လိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ လူတခ်ိဳ႕ အံ့ဩသြားတာမ်ိဳးေတြ ကၽြန္မလုပ္ျပႏိုင္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မကိုၾကည့္ပါ။ ကၽြန္မဟာ ခုခ်ိန္မွာ ငယ္ရြယ္တဲ့ မိန္းမပ်ိဳေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ ဆက္ရွိမေနေတာ့ဘူး။ ခုလက္ရွိ အေနအထားကို လူတိုင္းသိျမင္ေနၿပီ။ ကၽြန္မဟာ ကိုယ္ပိုင္ဘဝ၊ ကိုယ္ပိုင္ပံုစံကို အလိုရွိတယ္။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ပိုေကာင္းတဲ့ လူတစ္ေယာက္၊ ပိုေကာင္းတဲ့ အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲဖို႔ အခ်ိန္တုိင္းလိုလို ႀကိဳးစားေနခဲ့တယ္။ ကၽြန္မလုပ္စရာ ရွိတာကို ကၽြန္မဖာသာ လုပ္ေနတာပဲေလ။ လက္ရွိ ကၽြန္မရဲ႕ ဘဝကို ကၽြန္မသေဘာက်တယ္"ဟုလည္း ဆိုသည္။

မိုင္လီက "စမ္းသပ္ေနရတာေတြကို ကၽြန္မသေဘာက်တယ္။ အသစ္ေတြ ဖန္တီးရတာကို ေပ်ာ္တယ္။ ဒီေန႔ေခတ္ မိန္းကေလးေတြ ဘာေတြဝတ္ေနသလဲ ကၽြန္မလိုက္မၾကည့္ဘူး။ ဒါမ်ိဳးလုိက္စပ္စုရမွာ ပ်င္းတယ္။ ကေလးေတြ ဘယ္လိုဘယ္ပံု မေတာ္မေရာ္ ျဖစ္ေနသလဲ ဆိုတာလည္း ကၽြန္မမစဥ္းစားဘူး။ ကၽြန္မက ကိုယ္ပိုင္ပံုစံ တစ္ခုကို ရွာေဖြတယ္။ ဒါဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ ပုဂၢိဳလ္ေရး ပံုစံလို႔လည္း ဆိုႏုိင္တာပဲေလ"ဟုလည္း ေျပာၾကားသြားသည္။

Planet Myanmar Network

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...