ရိုးရွင္းေပ်ာ္႐ႊင္ဖြယ္ မဂၤလာပြဲမ်ိဳးကို ေမွ်ာ္လင့္ေနသည့္ ဘားရက္ဖယ္လီ



သူမအေနျဖင့္ ရိုးရွင္းၿပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းသည့္ လက္ထပ္ပြဲတစ္ခုကို စိတ္ကူးယဥ္ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိေၾကာင္း ဘားရက္ဖယ္လီက ဖြင့္ဟ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ အသက္(၂၈)ႏွစ္ အရြယ္ရွိ စူပါေမာ္ဒယ္လ္သည္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးျဖစ္သည့္ အဒီအက္ဇ္ရာႏွင့္ ဆက္ႏြယ္မႈ ရွိေနေသာ္လည္း သူမ၏ အခ်စ္ေရးကို မည္သည့္အခါကမွ် လူသိရွင္ၾကား ဝန္မခံခဲ့ေခ်။ သို႔ေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္မူ သူမသည္ အခ်စ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေလးအနက္ စဥ္းစားေတြးေတာေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ဘားက ဖြင့္ဟလာခဲ့သည္။ အစၥေရး အလွမယ္ကို သတင္းေထာက္မ်ားက အိမ္ေထာင္သည္ဘဝ ထူေထာင္ရန္ အစီအစဥ္ရွိမရွိ ေမးျမန္းရာ ဘားက သူမ၏ စိတ္ကူးမ်ားကို ေဝမွ်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။



“ဒီေမးခြန္းကို ကၽြန္မေျဖတဲ့အခါ ကၽြန္မရဲ႕ ရည္းစားကလည္း ၾကားခ်င္မွာပဲ။ အေျဖကေတာ့ Yesပါပဲ။ ကၽြန္မရဲ႕ မဂၤလာပြဲနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ထားရွိတဲ့ အိပ္မက္က သိပ္ကိုရိုးစင္းပါတယ္။ လူေတြအမ်ားႀကီး ဖိတ္စရာမလိုဘူး။ သိပ္ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားတဲ့ ေနရာမ်ိဳး မျဖစ္လည္းရတယ္။ ျမက္ခင္းျပင္လုိ ေနရာမ်ိဳး မွာ ေျခဗလာနဲ႔ ျဖစ္ေနလည္း ျဖစ္တယ္။ အဓိကက်တာက ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ စိတ္ၾကည္ႏူးစရာ အခိုက္အ တန္႔ေလးမ်ိဳး ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ပါပဲ”ဟု ဘားက ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ ဘားသည္ ယခင္က နာမည္ေက်ာ္ ေဟာလီးဝုဒ္ မင္းသား လီယိုနာဒို ဒစ္ကာပရီယိုႏွင့္လည္း တြဲခဲ့ဖူးသည္။

သူမက အခ်စ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီးမူ “ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူရွိတယ္ဆိုတာ ျငင္းကြယ္ေနစရာ အေၾကာင္းမရွိ ပါဘူး။ သူက ကၽြန္မဘဝထဲမွာ သိပ္အေရးပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္မတို႔ခ်င္း လက္ထပ္ဖို႔ ကိစၥ ေသ ခ်ာေတာ့ မေဆြးေႏြးရေသးဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မခ်စ္သူက Romanticျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြကို စူးစိုက္ၾကည့္မိတိုင္း ကၽြန္မ ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတတ္တယ္။ ဒါနဲ႔တင္ ကၽြန္မတို႔အတြက္ လံုေလာက္ပါၿပီ” ဟု ေျပာဆိုသြားသည္။

Planet Myanmar Network

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...