အျမင္မွန္၊ အေတြးမွန္၊ လမ္းစဥ္မွန္



ေႏြရာသီမွာ ျမန္မာျပည္ ပုဂၢလိက International ေက်ာင္းက ကေလးေတြ ဆရာစံဆီသခ်ၤာက်ဴရွင္ သင္တန္း လာတတ္ၾကတယ္။ အသက္ ၁၂ ႏွစ္၊ ၁၃ ႏွစ္အရြယ္ သူတို႔ေက်ာင္းမွာ p-6 တန္းလုိ႔ဆုိပါ တယ္။ အဂၤလိပ္စကားကုိ သြက္သြက္လက္လက္ ေျပာႏုိင္ၾကတာေတာ့ ခ်ီးက်ဴးစရာပါ။ သုိ႔ေသာ္ ျမန္မာ လူမ်ဳိးေလးေတြဆုိေပမယ့္ ျမန္မာစာေဝါဟာရစကားလံုးေတြ မႂကြယ္ဝလုိ႔ ပင္ပင္ပန္းပန္း ရွင္းျပ ေနရတယ္။

သုိ႔ေသာ္ျမန္မာစာ၊ ျမန္မာစကားတုံ႔ျပန္မႈေတြက ေႏွးေကြးလွပါတယ္။ ျမန္မာစာဝါက် မေရးတတ္ၾက ဘူး။ ျမန္မာစာသဒၵါအထားအသုိ မမွန္ကန္ၾကပါဘူး။ ဒါတင္မကေသးပါဘူး။ သခ်ၤာမွာ အလယ္တန္း အဆင့္မေျပာနဲ႔ အေပါင္းအႏုတ္၊ အေျမႇာက္၊ အစား ေလးတန္းစာကုိ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ထား သင္ ၾကားေပးေနရတယ္။ ျမန္မာျပည္ႏုိင္ငံတကာ ပုဂၢလိကေက်ာင္းက ကေလးေတြသခ်ၤာမွာ အေျခခံမပုိင္၊ ခ်ာတူလန္ေနၾကေပမယ့္ အစုိးရေက်ာင္းက ကေလးေတြ သခ်ၤာမွာစိတ္ပါဝင္စားစြာ၊ သြက္လက္ခ်က္ ခ်ာစြာ တြက္ေနၾကတာေတာ့ ကုိယ္ေတြ႕ပါ။ စိတ္မဆုိးၾကပါနဲ႔။ အမွန္စကားေျပာတာပါ။

တခ်ဳိ႕မိဘေတြက သားသမီးေတြရဲ႕ ပညာေရးအတြက္ဆိုရင္ ထင္တစ္လုံးနဲ႔ ေလာဘလြန္ကဲေနၾကပါ တယ္။ မိဘေတြေအာက္ေျခလြတ္ေနၾကတာပါ။ ပင္ကုိအသိ၊ ပင္ကုိဉာဏ္၊ ပင္ကုိပါရမီ၊ ပညာေရးအ ဆင့္အတုိင္းအတာကုိ မခန္႔မွန္းတတ္ၾကပါဘူး။ စစ္မွန္တဲ့ ပညာသင္ၾကားေရးမွာ ပကာသနေရွ႕တန္း တင္ၿပိဳင္ဆုိင္ေနၾကတာမ်ားပါတယ္။

ႏုိင္ငံေတာ္မွာလည္း အလုပ္အကုိင္အခြင့္အလမ္းနည္းပါးျခင္း၊ လုပ္ငန္းကုိင္ငန္းေတြမွာ လူမွန္ေနရာမွန္ မရွိၾကျခင္းေတြေၾကာင့္ လူငယ္ေတြရဲ႕အနာဂတ္ရည္မွန္းခ်က္ ယိမ္းယုိင္ပ်က္ျပားၾကရာကစၿပီး ပညာ ေရးသာမက ေနရာတုိင္းမွာေရသာခုိမႈေတြ၊ မသမာမႈေတြ၊ ျဖတ္လမ္းကလုိက္မႈေတြ အက်င့္စာရိတၱ ပ်က္ျပားမႈေတြ ျဖစ္လာၾကရပါတယ္။

ယင္းႏုိင္ငံမွာ ပညာရည္ညံ့ဖ်င္းနိမ့္ဆင္းလာမယ္။ လူ႔စြမ္းအားအရင္းအျမစ္ေတြ ယုတ္ေလ်ာ့လာၾက မယ္။ မိခင္ႏုိင္ငံကုိ အထင္ေသးၿပီး ႏုိင္ငံျခားတုိင္းျပည္ေတြကုိ အထင္ႀကီး စိတ္ဝင္စားလာၾကမယ္။ ဦးေႏွာက္ယုိစီးမႈေတြ ျဖစ္လာမယ္။ လူငယ္ေတြဟာ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္အားကုိလုိစိတ္ နည္းပါးလာမယ္။ ကုိယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ကုိယ္ရပ္တည္လုိစိတ္ပ်က္ျပားလာမယ္။ ေတြးေခၚတီထြင္ႀကံဆ လုိစိတ္ေတြမရွိ ျဖစ္လာမယ္။ ဆရာ၊ မိဘကုိ အားကုိးလြန္ၿပီး ဆရာ၊ မိဘ သူတုိ႔ျဖစ္ခ်င္ရာ၊ အတင္းႀကိဳးဆဲြရာကလာ ၾကရတယ္။ မိဘ၊ ဆရာေတြကလည္း သူတို႔လုိအပ္သလုိကေလးေတြကုိ အ႐ုပ္ကေလးမ်ားသဖြယ္ ႀကိဳးဆဲြလာၾကမယ္။

ေနရာတကာမွာ ခြဲျခားဆက္ဆဲခံေနရသူမ်ား ရွိပါတယ္။ ႐ုိး႐ုိးသားသားနဲ႔ မွန္မွန္ကန္ကန္ ႀကိဳးစားတဲ့ လူေတာ္လူေကာင္းက အႏွိမ္ခံဘဝလူမုိက္ေတြၾကားမွာေတာ့ ေနရာမရၾကဘူး။ မ႐ိုးသားသူ၊ ဆုိးသူ၊ ည့့ံသူေတြက ဆရာတပည့္ေမြးၿပီးေနရာေတြ ရေနၾကတယ္။ အစုိးရေက်ာင္းေတြမွာဆုိရင္ အတန္းပုိင္ ဆရာမအဖြဲ႕ကုိ က်ဴရွင္ယူႏုိင္တဲ့ကေလးက ေမးခြန္းရၾကတယ္။ ကေလးေတြမွာ စာေမးပဲြရမွတ္က ေကာင္းေကာင္းရတယ္ဆုိၿပီး တတ္သေယာင္ေယာာင္၊ ေယာင္သေယာင္ေယာင္ ျဖစ္ေနၾကတယ္။ ေခတ္နဲ႔အညီေပၚလာတဲ့ မုိးက်ေရႊကုိေတြေလ။ သူတို႔က အရည္အခ်င္းမမီေပမယ့္၊ အရည္အခ်င္းမစစ္ မွန္ေပမယ့္ ေတာ္တဲ့ S ခန္း၊ A ခန္းေတြမွာ တက္ခြင့္ရေနၾကတယ္။

မိဘေတြကလည္း သူတို႔သားသမီးေတြရဲ႕ အရည္အခ်င္းမမီတာကုိ ဟန္ေဆာင္ၿပီးွ မၾကည့္ျမင္ၾကဘူး။ အမွတ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ပထမ၊ ဒုတိယရေနတာကုိပဲ ဂုဏ္ယူမဆုံးရွိေနၾကတယ္။ ဘုန္းႀကီး႐ူးနဲ႔ေလွလူး ဘဝေတြ၊ ပညာေရးလုပ္ပုိင္ခြင့္ရွိသူေတြ၊ မိဘေတြ၊ ဆရာ၊ ဆရာမေတြ၊ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ပညာကုိ အလြဲသုံးစားလုပ္ေနၾကတာက ထင္ထင္ရွားရွားပါ။

မိဘေတြဟာ ကေလးေတြရဲ႕ လတ္တေလာဂုဏ္ပကာသန ရရွိေရးကုိသာၾကည့္ၿပီး ကေလးေတြရဲ႕ ေရရွည္ဘဝေကာင္းဖုိ႔ကုိ မၾကည့္ျမင္ၾကဘူး။ သားသမီးကုိ ခ်စ္ရာမေရာက္၊ ႏွစ္ရာေရာက္ေနရတဲ့ အျဖစ္ေတြပါ။ ႐ုိး႐ုိးသားသား မွန္မွန္ကန္ကန္ ႀကိဳးစားတဲ့သူေတြအတြက္ ေရရွည္ဘဝႀကီးက လွပလာ မွာပါ။ ေက်ာင္းကဆရာ၊ ဆရာမေတြရဲ႕ က်ဴရွင္ကုိမယူလုိ႔ ဆရာ၊ ဆရာမေတြနဲ႔ မေျပလည္ေတာ့ ခဲြျခား ဆက္ဆံခံရမႈေတြ ရွိေနပါတယ္။ ကေလးေတြအတြက္ ေလာေလာဆယ္ စိတ္ပ်က္စရာဆုိေပမယ့္ ႐ုိး သားႀကိဳးစားမွန္ကန္တဲ့သူေတြအတြက္ ေရရွည္ဘဝႀကီးက လွပလာမွာပါ။

မေအာင္မေနရ ပညာေရးစနစ္ႀကီးက အမွားႀကီးမွားခဲ့ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕အစုိးရေက်ာင္း၊ ပုဂၢလိကေက်ာင္း ေတြမွာ ပညာေရးလုပ္ပုိင္ခြင့္ကုိအာဏာနဲ႔ အလြဲသုံးစားလုပ္ေနၾကတာ ေပၚေပၚထင္ထင္ပါ။ မေအာင္ သင့္သူ၊ အေျခခံမခုိင္သူ၊ အရည္အခ်င္းမရွိသူကုိ အရည္အခ်င္းထက္ အေရအတြက္ကုိၾကည့္ၿပီး တန္း စဥ္အေအာင္ေပးေနၾကတယ္။ အဲဒီ့အေျခခံ မပုိင္တဲ့ကေလးဟာ တကၠသုိလ္ဝင္တန္းအစုိးရစစ္မွာေတာ့ ေခြးက်ဝက္က်က်ေတာ့တာပါပဲ။ အစုိးရေက်ာင္းျဖစ္ေစ၊ ပုဂၢလိကေက်ာင္းျဖစ္ေစ ပညာေရးကုိ အလြဲ သုံးစားလုပ္ေနၾကသူေတြ လုပ္ေနၾကတာကုိ သက္ဆုိင္ရာကမသိက်ဳိးကၽြန္ျပဳေနၾကတယ္။

လူ႔စြမ္းအားအရင္းအျမစ္ အစစ္အမွန္ေဖာ္ထုတ္ေရးအတြက္ ႏုိင္ငံေတာ္က လက္ေတြ႕က်က် အေရးယူ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔ လုိအပ္ေနပါၿပီ။ ဥပမာ-အရင္ေခတ္က က်င့္သုံးခဲ့တဲ့ စတုတၳတန္း၊ အ႒မတန္း နဲ႔ဒသမတန္းေတြကုိ အစုိးရစစ္လုပ္ျခင္းဟာ အခုျပစားေနတဲ့ လုပ္ပုိင္ခြင့္အလြဲသုံးစားလုပ္ေနတဲ့ ပညာ ေရးကုိ ကုစားႏုိင္မယ့္နည္းတစ္နည္းပါ။ ဒီလုိမွန္ကန္တဲ့ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ Plan ကုိအေကာင္အထည္ ေဖာ္ဖုိ႔အတြက္ ႏုိင္ငံေတာ္ကဘာေၾကာင့္ေႏွာင့္ေႏွးေနရတာလဲ။

ေနာင္စာသင္ႏွစ္မတုိင္မီမွာ ေက်ာင္းသားမိဘအမ်ားျပည္သူသိသာဖုိ႔ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းႀကိဳႀကိဳတင္တင္ အသိေပးထားဖုိ႔လုိအပ္ေနပါၿပီ။ ပန္းတုိင္ကုိ ပီပီျပင္ျပင္ျမင္ရမွ ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိလည္း ခုိင္ခုိင္မာမာ ထားႏုိင္မွာပါ။ ပညာေရးကင္ဆာေရာဂါအလြန္အကၽြံမျပန္႔ပြားခင္ ႀကိဳတင္ကာကြယ္ကုသၾကရမွာပါ။

တစ္ခါက ေငြေၾကးတတ္ႏုိင္တဲ့ မိဘကဆုိလာပါတယ္။ သူ႔သမီးေလးဟာ မူလတန္း၊ အလယ္တန္း၊ အထက္တန္း၊ ကုိးတန္းအထိ တန္းစဥ္ဂုဏ္ထူးေတြနဲ႔ ပထမရခဲ့တယ္ဆုိပါတယ္။ သူ႔သမီး ၁၀ တန္းအ တြက္ သခ်ၤာဝုိင္းက်ဴရွင္ ဆရာစံဆီလာအပ္ပါတယ္။ အျခားဘာသာရပ္ေတြမွာလည္း ေကာင္းေပ့ဆုိတ့ဲ ပါေမာကၡဆရာႀကီးေတြ၊ က်ဴရွင္ဆရာႀကီးေတြ သင္ၾကပါတယ္။ ကေလးရဲ႕ဖခင္က သူ႔သမီးရဲ႕ပညာ အတုိင္းအတာကုိ အမွန္သိရွိေပမယ့္ မိခင္ျဖစ္သူကအမွန္အတုိင္းမသိပါဘူး။ သူမျဖစ္ခ်င္တာကုိ ေျပာ ပါေတာ့တယ္။ သူ႔သမီးကုိဆရာဝန္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့အေၾကာင္း All D ပါေအာင္သင္ေပးၾကပါ။ ေငြဘယ္ ေလာက္ကုန္ကုန္ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းေတြပါ။

လက္ေတြ႕သင္ၾကားၾကည့္ေတာ့မွ လက္ခံသင္ၾကားမိတာ မွားၿပီဆုိတာ သိလာရပါတယ္။ ယင္း ေက်ာင္းသူက အေျခခံလုံးဝမပုိင္သလုိ ဉာဏ္ရည္အဆင့္က မမီပါဘူး။ ေအာင္ဖုိ႔ပင္ အႏုိင္ႏုိင္ပါ။ ဘယ္လုိေက်ာင္းကမ်ား ဒီသူငယ္မကုိ ဂုဏ္ထူးေတြေပးလုိက္ၾကပါသလဲ။ မိဘေတြနဲ႔ရင္းႏွီးေနတာက တစ္ေၾကာင္း၊ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ႀကီးလွတဲ့ မိခင္ျဖစ္သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားမွာ စုိးရိမ္မိတာကတစ္ ေၾကာင္း၊ ကေလးရဲ႕အျဖစ္မွန္ကုိ မေျပာမိခဲ့ၾကတာ ဆရာစံတုိ႔အမွားပါ။ တုိုတိုေျပာရရင္ အဲဒီႏွစ္ကအဲ့ဒီ ေက်ာင္းသူ ဘာသာစုံက်ပါတယ္။

ေနာက္ဆက္တဲြ အဲဒီမိခင္ကဆရာစံတုိ႔သင္ၾကားတဲ့ဆရာေတြကုိ ႏွစ္ျပားမတန္ေအာင္ ေျပာပါေတာ့ တယ္။ ဘာပါေမာကၡဆရာႀကီးေတြလဲ၊ က်ဴရွင္ဆရာႀကီးေတြလဲ၊ ေငြဘယ္ေလာက္ကုန္ကုန္ အကုန္ခံ မယ္ေျပာရဲ႕သားနဲ႔ ဘာမွမစြမ္းေဆာင္ႏုိင္ၾကပါဘူး။ ဂုဏ္ထူးပါဖုိ႔ေနေနသာသာ ေအာင္ဖုိ႔ေတာင္ မဖန္ တီးႏုိင္ၾကတဲ့ ဆရာေတြ၊ ၾကည့္ေနၾကပါ။ ေနာက္ႏွစ္မွေမးခြန္းဝယ္ပစ္လုိက္ဦးမယ္။

ႏုိင္ငံျခားတုိင္းျပည္မွာ ပညာသင္ၾကားျပလုိက္ဦးမယ္ စသည္ေပါ့ေလ။ သာသမီးခ်စ္တဲ့ေဇာနဲ႔ သားသမီး အေျခအေနကုိ မသိ၊ ေျပာခ်င္ရာေျပာ၊ လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ပါေတာ့တယ္။ ေနာက္ႏွစ္ေတြမွာေတာ့ အဲဒီမိဘ ႏွစ္ပါးပညာေရးမွာ အႀကီးအက်ယ္အလိမ္ခံလုိက္ရပါတယ္။

ပညာေရးဆုိတာ နတ္ေရကန္ထဲခ်လုိ႔ အလုိလုိႀကီးထြားလာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ 'ဝ' မရွိဘဲ ဝိလုပ္လုိ႔ မရပါဘူး။ အာဏာရွင္ကပညာအတတ္ကုိ ဖန္ဆင္းလုိ႔မရပါဘူး။ လမ္းညႊန္ပံ့ပုိးေပးတဲ့ ဆရာမိဘ ေကာင္းဖုိ႔၊ မွန္ဖုိ႔လုိသလုိ ကာယကံရွင္ကေလးရဲ႕ ပင္ကုိအသိ၊ ပင္ကုိဉာဏ္၊ ပင္ကုိပါရမီနဲ႔ အဆင့္ဆင့္ စနစ္တက် သင္ယူႀကိဳးစားအားထုတ္ျခင္းဟာ အဓိကပဓာနက်ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က ျမန္မာႏုိင္ငံမွာရွိတဲ့ အဂၤလိပ္လုိသင္ၾကားေနတဲ့ ပုဂၢလိကေက်ာင္းေတြကုိ အထင္ႀကီးေရာဂါဝင္ေနၾကပါတယ္။

တခ်ဳိ႕ႏုိင္ငံတကာ ပုဂၢလိကေက်ာင္းမွာ တက္ေရာက္သင္ၾကားေနသူေတြဟာ အဲဒီေက်ာင္းရဲ႕ ေအာင္ လက္မွတ္နဲ႔ ႏုိင္ငံျခားမွာရွိတဲ့အစုိးရနဲ႔ ပုဂၢလိကေက်ာင္းေတြမွာ တက္ေရာက္ခြင့္ရရွိၾကဖုိ႔ အလြန္နည္း ပါးပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ျမန္မာျပည္က ပုဂၢလိကႏုိင္ငံတကာေက်ာင္းေတြဟာ ျမန္မာအစုိးရေက်ာင္းေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္သင္ၾကားမႈမရႏုိင္ၾကေသးဘဲနဲ႔ ႏုိင္ငံတကာတကၠသုိလ္ေတြရဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္မႈရွိၾကတယ္တာက ေတာ့ စဥ္းစားစရာပါ။ အစစအရာရာ ျဖစ္ႏုိင္၊ မျဖစ္ႏုိင္ သတိထားရမယ့္အခ်က္ေတြပါ။

ဥပမာ-စင္ကာပူႏုိင္ငံမွာရွိတဲ့ Polytechnic ေက်ာင္းေတြဟာ ျမန္မာ Marticulation (တကၠသုိလ္ ဝင္တန္း) သုိ႔မဟုတ္ ႏုိင္ငံတကာ GCE-O Level သုိ႔မဟုတ္ IGCSE အနည္းဆုံး ငါးဘာသာေျဖဆုိလုိ႔ ေက်နပ္ လက္ခံေလာက္တဲ့ အမွတ္ (သုိ႔မဟုတ္) Grade ရရွိမွသာ တက္ေရာက္ခြင့္ (Admission) ရရွိ ဖုိ႔စဥ္းစားပါတယ္။ အခုျမန္မာျပည္ ပုဂၢလိကေက်ာင္းေတြရဲ႕ ေအာင္လက္မွတ္နဲ႔ မစဥ္းစားပါဘူး။

ျမန္မာျပည္ႏုိင္ငံတကာ ပုဂၢလိကေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းၿပီးေအာင္ တက္ခဲ့ရ တဲ့ေက်ာင္းသူ ေလးတစ္ေယာက္အေၾကာင္း ေျပာပါမယ္။ အဲဒီ့ေက်ာင္းက အဲဒီ့ေက်ာင္းသူေလးကုိ GCE-A Level နဲ႔ ညီတယ္လုိ႔သတ္မွတ္ၿပီး လက္မွတ္ထုတ္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အဲဒီ့ေက်ာင္းသူရဲ႕ မိဘႏွစ္ပါးပါလုိက္ပါၿပီး စင္ကာပူႏုိင္ငံမွာရွိတဲ့ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းအပ္တဲ့အခါ ျမန္မာျပည္က ပုဂၢလိကေက်ာင္း ကုိအသိအမွတ္မျပဳေၾကာင္း၊ ဝင္ခြင့္စစ္ေဆးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ ဝင္ခြင့္စစ္ေဆးတဲ့အခါမွာ Secondary (2) ျမန္မာျပည္ရွစ္တန္းအဆင့္ေလာက္သာရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရလုိ႔ စင္ကာပူေက်ာင္း မတက္ႏုိင္ခဲ့ပါဘူး။ Secondary (3) နဲ႔ (4) ၿပီးမွ Junior College (ျမန္မာ ၁၁ တန္း) တက္ခြင့္ရၾကမွာ ပါ။ GCE-A Level ေအာင္မွ တကၠသုိလ္တက္ခြင့္ရၾကမွာပါ။

အဲဒီ့ေက်ာင္းသူေလးခမ်ာ ျမန္မာႏုိင္ငံက ပုဂၢလိကေက်ာင္းမွာ အခ်ိန္ေတြကုန္၊ အသက္ေတြႀကီးသြား ခဲ့ေပမယ့္ သူလုိခ်င္တဲ့အဆင့္မီဖုိ႔ဆုိတာ ေနာက္ထပ္သုံး၊ ေလးႏွစ္ေလာက္ မွန္ကန္တဲ့အေတြး၊ မွန္ကန္ တဲ့အျမင္၊ မွန္ကန္တဲ့လမ္းစဥ္နဲ႔ ႀကိဳးစားရဦးမွာပါ။ အခ်ိန္ကေတာ့လူကုိမေစာင့္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံမွာက ဒီမုိကေရစီေမြးဖြားစႏုနယ္ပါေသးတယ္။ ႏုိင္ငံတကာပညာအဆင့္အတန္းမီဖုိ႔ ဆုိတာက အစုိးရေက်ာင္းေတြ၊ ပုဂၢလိကေက်ာင္းေတြ၊ က်ဴရွင္ေက်ာင္းေတြသာမက ဆရာ၊ မိဘ၊ ေက်ာင္းသားေတြ ျဖတ္လမ္းကမလုိက္ၾကဘဲ မွန္ကန္တဲ့အျမင္၊ မွန္ကန္တဲ့အေတြး၊ မွန္ကန္တဲ့လမ္းစဥ္ ေတြနဲ႔တက္ညီလက္ညီ ႐ုန္းကန္ႀကိဳးစားၾကဖုိ႔၊ ရင္းႏွီးၾကဖုိ႔လုိပါေသးတယ္။

စံေတာ္ခ်ိန္သတင္းစာ

အတဲြ(၂)၊ အမွတ္(၃၉၀)၊ ေမလ(၁၄) ရက္၊ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္
-------------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...