ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း Call Center တစ္ခုဖြင့္မည္

ျပည္ပကုမၸဏီတစ္ခု၏ Call Center ျမင္ကြင္း (openaccessbpo.com) 

ျပည္သူမ်ားအား ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား စုံစမ္း ႏုိင္ရန္ႏွင့္ အခက္အခဲမ်ားကို ေျဖရွင္း ေပးႏုိင္ရန္ ကိုယ္ပုိင္ Call Cen-ter တစ္ခု တည္ေထာင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ ေရးလုပ္ငန္း အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးခင္ေမာင္ထြန္းက ေျပာၾကားသည္။

‘‘MPT ရဲ႕ ၀န္ေဆာင္မႈေတြ ကို အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီ သိႏုိင္ဖို႔ အတြက္ ကိုယ္ပုိင္ Call Center တစ္ခု ထပ္လုပ္သြားပါမယ္’’ ဟု ဦးခင္ေမာင္ထြန္းက ဆိုသည္။

ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ ငန္းအေနျဖင့္ အဆုိပါ အစီအစဥ္ ကို ဂ်ပန္ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုျဖစ္ သည့္ KDDI ႏွင့္ Su-mitomo Corporation တုိ႔ ပူး ေပါင္းထားသည့္ KSGM (Joint Operation) ျဖင့္ လက္တဲြ၍ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို တိုးခ်ဲ႕၍ အေကာင္အထည္ ေဖာ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ဆက္ သြယ္ေရးကြန္ရက္ဆုိင္ရာ ျပႆ နာအားလုံးနီးပါးကို ေျဖရွင္းေပး သြားမယ္။ မၾကာခင္မွာ ေကာင္း မြန္တဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈေတြကို အသုံး ျပဳခြင့္ရေအာင္ လုပ္ေပးသြားမွာ ပါ’’ ဟု ဂ်ပန္ ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီႏွစ္ခုေပါင္းထားသည့္ KSGM(Joint Operation) ၏ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ုိက္တာ တကရွီနာဂရီွမက ေျပာသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လက္ရွိအ သုံးျပဳေနေသာ မုိဘုိင္းကြန္ရက္ မ်ားသည္ ၿမိဳ႕ေပၚရွိေနရာအမ်ား စု၌ ဖုန္းလုိင္း မမိသည့္ ျပႆနာ ျဖင့္ အသုံးျပဳသူမ်ား ႀကံဳေတြ႕ေန ရၿပီး ဖုန္းေျပာရာတြင္လည္းမလုိ အပ္သည့္ ဆူညံသံ မ်ားရွိေန၍ အဆုိပါ ျပႆနာကိုလည္း အျမန္ဆုံး အဆင္ေျပသြားရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မစၥတာ တကရွိနာဂရွီမက ဆုိသည္။


7Day Daily
No.443 Friday, July 18, 2014 
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(lwanmapyay.blogspot.com) လြမ္းမေျပ သုတရပ္၀န္း | Facebook

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...