ေရခဲမုန္႔ဝယ္စားသည့္ကိစၥ မေက်နပ္မႈေၾကာင့္ အေရးေပၚနံပါတ္သို႔ ဖုန္းဆက္တိုင္ၾကား



ၿဗိတိသွ် ရဲတပ္ဖြဲ႕သည္ ေရခဲမုန္႔ ဝယ္စားရာမွ အျငင္းပြားမႈကို အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ 999 သို႔ ေခၚဆို တိုင္ၾကားမႈ တစ္ခုကို ထုတ္ျပန္ျပသလိုက္သည္။ အလြန္အေရးႀကီးသည့္ အေျခအေနမ်ားတြင္သာ ယင္းနံပါတ္ကို ေခၚဆိုပါရန္ ရဲတပ္ဖြဲ႕က အႀကိမ္ႀကိမ္ တိုက္တြန္းေနေသာ္လည္း ယခုလို အေသးအမႊား ကိစၥမ်ားကို တိုင္ၾကားမႈမ်ားစြာ ရွိေနဆဲဟု ဝက္စ္မစ္ဒ္လန္းစ္ ရဲတပ္ဖဲြ႕က လက္ေတြ႕ျပသခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ရဲတပ္ဖဲြ႕သည္ ဖုန္းေခၚဆိုသည့္ အမ်ိဳးသမီး၏ အမည္ကို မထုတ္ျပန္ခဲ့ေသာ္လည္း သူမ၏ (၁)မိနစ္ၾကာမွ် ဖုန္းေခၚဆိုမႈ အျပည့္အစံုကိုမူ ေဖာ္ျပထားခဲ့သည္။ 


ထိုအသံဖိုင္ကို ထုတ္လႊင့္ခဲ့ၿပီးေနာက္ 999 နံပါတ္ကို ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ဖုန္းေခၚမႈမ်ိဳး မျပဳလုပ္ရန္လည္း ရဲမ်ားက ထပ္မံပန္ၾကားခဲ့သည္။ ဖုန္းေခၚဆိုမႈကို ဖမ္းယူထားသည့္ အသံဖိုင္ အတြင္း၌ အမ်ိဳးသမီးက “ကၽြန္မက ေရခဲမုန္႔မွာေတာ့ ဆိုင္ရွင္က ေရခဲမုန္႔ကို တစ္ဖက္ပဲ ျဖည့္ေပးတယ္။ တစ္ဖက္မွာ ဘာမွပါမ လာဘူး။ ကၽြန္မက ပိုက္ဆံျပန္အမ္းဖုိ႔ ေတာင္းေတာ့လည္း သူက ျငင္းတယ္။ မေက်နပ္ရင္ ႀကိဳက္သလို ရွင္းလို႔ ရတယ္လုိ႔လည္း စိန္ေခၚေသးတယ္”ဟု တတြတ္တြတ္ တိုင္ၾကားထားသည္။

ရဲအရာရွိ တစ္ဦးျဖစ္သည့္ ဂ်င္မ္အန္ဒရိုေနာ့ဗ္က “ထားပါေတာ့၊ အဲဒီအမ်ိဳးသမီး ဖုန္းေခၚေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ တျခားလူ တစ္ေယာက္ေယာက္က ေသေရးရွင္ေရး ကိစၥတစ္ခုအတြက္ ဖုန္းလွမ္းဆက္ေနရင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ။ (၁)မိနစ္ဆိုတာ ေဘးက်ပ္နံက်ပ္ ျဖစ္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ေစာင့္ရတာ အင္မတန္ ၾကာတယ္။ 999 နံပါတ္ကို ခုလို ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ဖုန္းေခၚေနတာမ်ိဳးေတြ အတြက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လည္း အရမ္းကို စိတ္ပ်က္မိပါတယ္”ဟု ေျပာၾကားသြားသည္။


Planet Myanmar Network
-------------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...