က်ေနာ္သိတဲ့ Landscape Filters ေတြ အေၾကာင္း အပိုုင္း ( ၁ )
Filter ေတြ အေၾကာင္း ေရး ပါ ဆိုု လိုု ့ က်ေနာ္ Landscape Photography မွာ အသံုုး ျပဳ ေန တဲ့ Filter ေတြ အေၾကာင္း ေရး လိုုက္ ပါ တယ္ .... က်ေနာ္ အသံုုး ျပဳ ေန တဲ့ Filter ေတြ က ေတာ့
( 1 ) Singhray Grad RevND .4
( 2 ) Singhray Grad ND Soft-step.4
( 3 ) Singhray Grad ND Hard-step.4
( 4 ) Singhray Grad ND Soft-step.3
( 5 ) Singhray Solid ND 4 f-stop
( 6 ) Singhray LB ColorCombo
( 7 ) Lee Big Stopper
တိုု ့ပဲ ျဖစ္ပါ တယ္ ခင္ ဗ်ာ.... Filter ေတြ က အဲ ့ ေလာက္ ရွိရင္ ကိုု အေတာ္ ေလး ကိုု အသံုုး ၀င္ ေန ပါ ျပီ ...
Filter ေတြ မ ရွိ ပဲ လဲ Landscape ရိုုက္လိုု ့ ရပါတယ္ ခင္ ဗ်ာ...ဒါ ေပမဲ့ ကိုုယ္ရိုုက္ ခ်င္ သ လိုု ကိုုယ္လိုု ခ်င္ သလိုု ရိုုက္ ဖိုု ့ က ေတာ့ Filter ေလးေတြရွိေတာ့ ပိုု ျပီး ေတာ့ အဆင္ေ ျပ တာေပါ့ ဗ်ာ .... Filter နဲ ့ ရိုုက္တာ နဲ ့ မပါ ပဲ ရိုုက္ တာ ဘာကြာ သ လဲ ဆိုု ရင္ က်ေနာ္ ပံုု ေလးေတြနဲ ့ ယွဥ္ ျပီး ေတာ့ ရွင္း ျပ ပါ့ မယ္..... Landscape Photography မွာ ဘာ လိုု ့ Filter ကိုု အသံုုး ျပဳရ သ လဲဆိုု ေတာ့ ဥပမာဗ်ာ က်ေနာ္ တိုု ့ ပုုဂံမွာ ေန၀င္ေနထြက္ အခ်ိန္ကိုု ဓာတ္ ပံုု ရိုုက္ ၾကမယ္ဆိုု ပါ ဆိုု ့ ေနမထြက္မီ တိမ္ေတြ ေတာက္ ျပီး လွ ေန တာ ကိုု ၾကံဳဖူး ၾက မွာ ေပါ့ ဗ်ာ... မ်က္ လံုုး ထဲ မွာ ေတာ့ အရမ္း လွ ေန တယ္ ေလ...ျပီးေတာ့ ပုုဂံ က ေစတီေတြ ကိုု Subject လုုပ္ ျပီး ဓာတ္ ပံုု ရိုုက္ လိုု္က္ တယ္ ဆိုု ပါ စိုု ့ ..... ေကာင္း ကင္ က အရမ္းလွျပီး ဘုုရားေတြက မဲ သြား တာ တိုု ့ ဘုုရား ေတြ ကိုု လင္း ေအာင္ ရိုုက္ ရင္ ေကာင္းကင္ ၾကီးမွာ လွေနတဲ ့ တိမ္ေတြက အရမ္း ၾကီး လင္းသြား ျပီး အေရာင္ေတြ မ ေပၚ ပဲ over exposure ျဖစ္ သြားတာ တိုု ့ ရိုုက္ ဖူး ျဖစ္ ဖူး ၾက မွာ ပါ...အဲ ့ ဒါ ဘာ လိုု ့ လဲဆိုု ေတာ့ Grad ND filter အသံုုး မျပဳ လိုု ့ ပါ ပဲ ..... Grad ND ဆိုု တာ ဒီလိုု ပံုု စံ ေလး ပါ
အေပၚ ကိုု မဲ ျပီး ေအာက္ ကိုု တျဖည္း ျဖည္း မွိန္ သြား တာ မိ်ဳး ေပါ့ .....အေစာ က ေျပာ ခဲ ့ သလိုု ေပါ့ တိမ္ ေတြ ေတာက္ တဲ ့ အခ်ိန္မွာ အဲ့ ဒီ ့ Filter ေလးကိုု အေပၚ မွာ ခံ ထား လိုုက္ ေတာ့ ေကာင္း ကင္ က exposure နဲ ့ ေျမၾကီး က exposure နဲ ့ ညီ သြား တာ ေပါ့ ဗ်ာ... ဥပမာဒီပံုု ေလး ကိုု ၾကည့္ ၾကည့္ ေပါ့ ဗ်ာ
ဘယ္ ဘက္ က ပံုု က Singhray Grad ND .4 HardStep သံုုး ထား တဲ ့ပံုု ပါ....ညာဘက္က ပံုု ကေ တာ့ ဘာမွ မသံုုး ထား ပဲ ရိုုက္ ထား တာ ပါ.. ဒါ က ဥပမာ ေပါ့ ဗ်ာ.... က်ေနာ္ မွာ က တိမ္ေတာက္ တဲ့ အခ်ိန္ မွာ Filter ပါ တာ နဲ ့ မ ပါ တာ စမ္း ရိုုက္ ျပ ထား တဲ့ ပံုု မရိွ လိုု ့ ရွိ တဲ့ ဟာ ေတြ သံုုး လိုုက္ ရ ပါ တယ္.... ဒါ က အၾကမ္း ဖ်င္း ေပါ့ ဗ်ာ... ဒီ ေလာက္ ဆိုု Grad ND အေၾကာင္း အနည္း ငယ္ ေတာ့ သိ မယ္ ထင္ ပါ တယ္.... ပံုု ေသး ေန တာ ကိုု ေတာ့ ခြင့္ လြတ္ ၾက ပါ.... ေနာက္ ထပ္ ပုု ဂံ ပံုု ေလး ကိုု လဲ ၾကည့္ ၾကည့္ ပါ အနည္း ငယ္ နာလည္ လာ ပါ လိမ့္ မယ္...
1) Singhray Grad RevND .4
ဒီ Filter က ေတာ့ ေန၀င္ေနထြက္ အခ်ိန္မွာ ပဲ သံုုး လိုု ့ ရ ပါ တယ္....အရမ္းအသံုုး ၀င္ ျပီး တကယ္ေကာင္း တဲ ့result ကိုု ရ ရွိ ေစ ပါ တယ္.... Singhray Grad Rev ND က Grad ND filter နဲ ့ ပံုု စံ အ တူ တူ ပါ ပဲ ... အေပၚအမဲ ေအာက္ အျဖဴ ပါ ..ဒါ ေပ မဲ ့ Singhray Grad Rev ND က အမဲ က ေန အျဖဴ အဆံုုး သတ္ ခါ နီး ၾကား မွာ နည္း နည္း ေလး ပိုု မဲ ပါ တယ္... ဘာ လုုိ ့ လဲဆိုု ေတာ့ ေန၀င္ ေန ထြက္ေတြ က မိုုးကုုတ္ စက္ ၀ုုိင္း က ေန ပဲ ၀င္ သြား ၾက တာ ကိုုး ..အဲ ့ ေတာ့ ေန၀င္ ေန ထြက္ မွာ မိုုး ကုုတ္ စက္ ၀ိုုင္း နား မွာ ပိုု ျပီး အလင္း ေရာင္ မ်ား ၾက တာ ကိုုး....Grad Rev ND သံုုး လိုုက္ ေတာ့ ပိုု ျပီး အဆင္ ေျပ သြား တယ္ ပိုု ျပီး ေတာ့ correct exposure ကိုု ရရွိ ေစ ႏိုုင္ ပါ တယ္... သာမန္ Grad ND နဲ ့ ရိုုက္ ရင္ ေတာ့ မရ ဘူး ေတာ့ မ ဟုုတ္ ပါ ဘူး ဒါ ေပ မဲ့ Grad rev ND လိုု ေတာ့ Detail expoure မရ ေစ ႏိုုင္ ပါ ဘူး .... Grad Rev ND က .1 , .2 , .3 , .4 ဆိုု ျပီး အမ်ိဳး မ်ိဳး ရွိ ပါ တယ္ ...ဒါ ေပ မဲ့ က်ေနာ္ တိုု ့ ႏိုုင္ ငံ က ရာသီဥတုု ေနအလင္း ေရာင္ ျပင္း ေတာ့ .4 ေလာက္ နဲ ့ မွ အဆင္ ေျပ ပါ တယ္...က်ေနာ္ လဲ .4 ပဲ အသံုုး ျပဳ ပါ တယ္....ပံုုေလးေတြၾကည့္ ၾကည့္ ပါ ...Singhray Grad rev ND.4 သံုုး ျပီး ရိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီ ပံုု လဲ Grad rev ND .4 နဲ ့ Long exposure ရိုုက္ ထားတဲ ့ ပံုု ပါ
( 2 ) Singhray Grad ND Soft-step.4
( 3 ) Singhray Grad ND Hard-step.4
( 4 ) Singhray Grad ND Soft-step.3
ဒီ Filter ေတြ က ေတာ့ ေနမထြက္ ခင္ ေနထြက္ ျပီး ခ်ိန္ ေန ့ခင္း ပိုုင္း ည ေန ပိုုငး္ နဲ ့ ေန ၀င္ သြား ျပီး တဲ့ ေနာက္ မွာ သံုုး တဲ ့ Filter ေတြ ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္ .... Grad Rev ND ျပီး ရင္ က်ေနာ္ အသံုုး အ မ်ား ဆံုုး Filter ေတြ ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္ ....ဒီ Soft-step ရယ္ Hard-step ရယ္ ဘာ မ်ား ကြာ လဲဆိုု တာ ပံုု မွာ ၾကည့္ ၾကည့္ ပါ Soft -step က ေတာ့ ဘုုရား တိုု ့ သစ္ပင္ အုုပ္ တိုု ့ ေတာ ေတာင္ ေတြ တိုု ့ စ တဲ့ မိုုးကုုတ္ စက္၀ုုိင္း အေပၚ အထိ ခြ်န္ ထြက္ ေန တဲ့ အရာ၀တ္ထုု ေတြကိုု ရိုုက္ တဲ ့ ေနရာ မွာ အသံုုး ျပဳ ျပီး ေတာ့ Hard-step က ေတာ့ Seascape ရိုုက္ တဲ့ ေန ရာ တိုု ့ မိုုး ကုုတ္ စက္ ၀ိုုင္း အေပၚ ထိုုး ထိုုး ေထာင္ ေထာင္ ျဖစ္ မ ေန တဲ့ ေနရာေတြ မွာ အသံုုး ျပဳ ပါ တယ္.... ဘာ လိုု ့ ဘုုရားေတြ ခြ်န္ ခြ်န္တက္ တက္ အရာ ၀တ္ ထုု ေတြကိုု ရိုုက္ ရင္ Soft -step သံုုး ရ လဲ ဆိုု ေတာ့ အဲ့ ထိ ခြ်န္ ခြ်န္ တက္ တက္ အရာ ေလးေတြ ကိုု မ မဲ သြား ေစ ခ်င္ လိုု ့ ပါ .... က်ေနာ္ ေျပာ တာ ရွဳပ္ သြား လား...Soft-step က အ ေပၚ က ေန ေအာက္ ကိုု တျဖည္း ျဖည္း မဲ ရာ က ျဖဴလာ ေတာ့ ထိပ္ ပိုုင္း ေလး မမဲ သြား ေတာ့ ဘူး ေပါ့ ဗ်ာ... Hard - Step က က် ေတာ့ အေပၚ က ေန ေအာက္ ကိုု တိ က မဲ ရာ က ေန ျဖဴ သြား ေတာ့ ခြ်န္ ခြ်န္ တက္ တက္ ျဖစ္ ေန တဲ့ အရာ ေလး ေတြကိုု မဲ ေစ တာ ေပါ့ ဗ်ာ.... ဒါ ေပ မဲ့ ဒါ က ေတာ့ ပံုု ေသ နည္း မ ဟုုတ္ ပါ ဘူး ဗ်ာ.. တခါ တေလ လဲ ေတာ ေတာင္ ေတြ ရိုက္ တဲ့ အခါ က်ေနာ္ Hard-step သံုုး ပါ တယ္... အ တိ အက် မ မွတ ္ ထား ၾက ပါ နဲ ့ အခ်ိန္ ရယ္ ရာသီဥတုု ရယ္ အလင္း ေရာင္ ရယ္ ကိုု သာ ခ်ိန္ ဆ ျပီး ရိုုက္ ၾက ပါ........ ပံုု ေသးနည္း ရိုုက္ ခ်က္ ဆိုု တာ ေတာ့ မရွိ ပါ ဘူး က်ေနာ္ ေအာက္ မွာ ပံုု ေလး ေတြ န မူ နာ ျပ ထား ပါ တယ္...
ဒီ ပံုု က Singhray Grad ND .4 Hard-step နဲ ့၇ိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီပံုု က Singhray Grad ND . 3 soft-step နဲ ့ရိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီ ပံုု က ေတာ့ Singhray Grad ND.4 Soft-step သံုုး ျပီး ရိုုက္ ထား တာ ပါ
Singhray Grad ND. 3 Soft -step နဲ ့ ရိုုက္ ထား တဲ့ ပံုု ပါ
က်န္ တဲ့ Filter ေတြ ကိုု အပိုုင္း ( ၂ ) ဆက္ လက္ ရွဳစား ဖတ္ ၾက ပါ လိုု ့ ......
Credit: Ko Aung Pyae Soe
https://www.facebook.com/apsoe
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+
( 1 ) Singhray Grad RevND .4
( 2 ) Singhray Grad ND Soft-step.4
( 3 ) Singhray Grad ND Hard-step.4
( 4 ) Singhray Grad ND Soft-step.3
( 5 ) Singhray Solid ND 4 f-stop
( 6 ) Singhray LB ColorCombo
( 7 ) Lee Big Stopper
တိုု ့ပဲ ျဖစ္ပါ တယ္ ခင္ ဗ်ာ.... Filter ေတြ က အဲ ့ ေလာက္ ရွိရင္ ကိုု အေတာ္ ေလး ကိုု အသံုုး ၀င္ ေန ပါ ျပီ ...
Filter ေတြ မ ရွိ ပဲ လဲ Landscape ရိုုက္လိုု ့ ရပါတယ္ ခင္ ဗ်ာ...ဒါ ေပမဲ့ ကိုုယ္ရိုုက္ ခ်င္ သ လိုု ကိုုယ္လိုု ခ်င္ သလိုု ရိုုက္ ဖိုု ့ က ေတာ့ Filter ေလးေတြရွိေတာ့ ပိုု ျပီး ေတာ့ အဆင္ေ ျပ တာေပါ့ ဗ်ာ .... Filter နဲ ့ ရိုုက္တာ နဲ ့ မပါ ပဲ ရိုုက္ တာ ဘာကြာ သ လဲ ဆိုု ရင္ က်ေနာ္ ပံုု ေလးေတြနဲ ့ ယွဥ္ ျပီး ေတာ့ ရွင္း ျပ ပါ့ မယ္..... Landscape Photography မွာ ဘာ လိုု ့ Filter ကိုု အသံုုး ျပဳရ သ လဲဆိုု ေတာ့ ဥပမာဗ်ာ က်ေနာ္ တိုု ့ ပုုဂံမွာ ေန၀င္ေနထြက္ အခ်ိန္ကိုု ဓာတ္ ပံုု ရိုုက္ ၾကမယ္ဆိုု ပါ ဆိုု ့ ေနမထြက္မီ တိမ္ေတြ ေတာက္ ျပီး လွ ေန တာ ကိုု ၾကံဳဖူး ၾက မွာ ေပါ့ ဗ်ာ... မ်က္ လံုုး ထဲ မွာ ေတာ့ အရမ္း လွ ေန တယ္ ေလ...ျပီးေတာ့ ပုုဂံ က ေစတီေတြ ကိုု Subject လုုပ္ ျပီး ဓာတ္ ပံုု ရိုုက္ လိုု္က္ တယ္ ဆိုု ပါ စိုု ့ ..... ေကာင္း ကင္ က အရမ္းလွျပီး ဘုုရားေတြက မဲ သြား တာ တိုု ့ ဘုုရား ေတြ ကိုု လင္း ေအာင္ ရိုုက္ ရင္ ေကာင္းကင္ ၾကီးမွာ လွေနတဲ ့ တိမ္ေတြက အရမ္း ၾကီး လင္းသြား ျပီး အေရာင္ေတြ မ ေပၚ ပဲ over exposure ျဖစ္ သြားတာ တိုု ့ ရိုုက္ ဖူး ျဖစ္ ဖူး ၾက မွာ ပါ...အဲ ့ ဒါ ဘာ လိုု ့ လဲဆိုု ေတာ့ Grad ND filter အသံုုး မျပဳ လိုု ့ ပါ ပဲ ..... Grad ND ဆိုု တာ ဒီလိုု ပံုု စံ ေလး ပါ
အေပၚ ကိုု မဲ ျပီး ေအာက္ ကိုု တျဖည္း ျဖည္း မွိန္ သြား တာ မိ်ဳး ေပါ့ .....အေစာ က ေျပာ ခဲ ့ သလိုု ေပါ့ တိမ္ ေတြ ေတာက္ တဲ ့ အခ်ိန္မွာ အဲ့ ဒီ ့ Filter ေလးကိုု အေပၚ မွာ ခံ ထား လိုုက္ ေတာ့ ေကာင္း ကင္ က exposure နဲ ့ ေျမၾကီး က exposure နဲ ့ ညီ သြား တာ ေပါ့ ဗ်ာ... ဥပမာဒီပံုု ေလး ကိုု ၾကည့္ ၾကည့္ ေပါ့ ဗ်ာ
ဘယ္ ဘက္ က ပံုု က Singhray Grad ND .4 HardStep သံုုး ထား တဲ ့ပံုု ပါ....ညာဘက္က ပံုု ကေ တာ့ ဘာမွ မသံုုး ထား ပဲ ရိုုက္ ထား တာ ပါ.. ဒါ က ဥပမာ ေပါ့ ဗ်ာ.... က်ေနာ္ မွာ က တိမ္ေတာက္ တဲ့ အခ်ိန္ မွာ Filter ပါ တာ နဲ ့ မ ပါ တာ စမ္း ရိုုက္ ျပ ထား တဲ့ ပံုု မရိွ လိုု ့ ရွိ တဲ့ ဟာ ေတြ သံုုး လိုုက္ ရ ပါ တယ္.... ဒါ က အၾကမ္း ဖ်င္း ေပါ့ ဗ်ာ... ဒီ ေလာက္ ဆိုု Grad ND အေၾကာင္း အနည္း ငယ္ ေတာ့ သိ မယ္ ထင္ ပါ တယ္.... ပံုု ေသး ေန တာ ကိုု ေတာ့ ခြင့္ လြတ္ ၾက ပါ.... ေနာက္ ထပ္ ပုု ဂံ ပံုု ေလး ကိုု လဲ ၾကည့္ ၾကည့္ ပါ အနည္း ငယ္ နာလည္ လာ ပါ လိမ့္ မယ္...
1) Singhray Grad RevND .4
ဒီ Filter က ေတာ့ ေန၀င္ေနထြက္ အခ်ိန္မွာ ပဲ သံုုး လိုု ့ ရ ပါ တယ္....အရမ္းအသံုုး ၀င္ ျပီး တကယ္ေကာင္း တဲ ့result ကိုု ရ ရွိ ေစ ပါ တယ္.... Singhray Grad Rev ND က Grad ND filter နဲ ့ ပံုု စံ အ တူ တူ ပါ ပဲ ... အေပၚအမဲ ေအာက္ အျဖဴ ပါ ..ဒါ ေပ မဲ ့ Singhray Grad Rev ND က အမဲ က ေန အျဖဴ အဆံုုး သတ္ ခါ နီး ၾကား မွာ နည္း နည္း ေလး ပိုု မဲ ပါ တယ္... ဘာ လုုိ ့ လဲဆိုု ေတာ့ ေန၀င္ ေန ထြက္ေတြ က မိုုးကုုတ္ စက္ ၀ုုိင္း က ေန ပဲ ၀င္ သြား ၾက တာ ကိုုး ..အဲ ့ ေတာ့ ေန၀င္ ေန ထြက္ မွာ မိုုး ကုုတ္ စက္ ၀ိုုင္း နား မွာ ပိုု ျပီး အလင္း ေရာင္ မ်ား ၾက တာ ကိုုး....Grad Rev ND သံုုး လိုုက္ ေတာ့ ပိုု ျပီး အဆင္ ေျပ သြား တယ္ ပိုု ျပီး ေတာ့ correct exposure ကိုု ရရွိ ေစ ႏိုုင္ ပါ တယ္... သာမန္ Grad ND နဲ ့ ရိုုက္ ရင္ ေတာ့ မရ ဘူး ေတာ့ မ ဟုုတ္ ပါ ဘူး ဒါ ေပ မဲ့ Grad rev ND လိုု ေတာ့ Detail expoure မရ ေစ ႏိုုင္ ပါ ဘူး .... Grad Rev ND က .1 , .2 , .3 , .4 ဆိုု ျပီး အမ်ိဳး မ်ိဳး ရွိ ပါ တယ္ ...ဒါ ေပ မဲ့ က်ေနာ္ တိုု ့ ႏိုုင္ ငံ က ရာသီဥတုု ေနအလင္း ေရာင္ ျပင္း ေတာ့ .4 ေလာက္ နဲ ့ မွ အဆင္ ေျပ ပါ တယ္...က်ေနာ္ လဲ .4 ပဲ အသံုုး ျပဳ ပါ တယ္....ပံုုေလးေတြၾကည့္ ၾကည့္ ပါ ...Singhray Grad rev ND.4 သံုုး ျပီး ရိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီ ပံုု လဲ Grad rev ND .4 နဲ ့ Long exposure ရိုုက္ ထားတဲ ့ ပံုု ပါ
( 2 ) Singhray Grad ND Soft-step.4
( 3 ) Singhray Grad ND Hard-step.4
( 4 ) Singhray Grad ND Soft-step.3
ဒီ Filter ေတြ က ေတာ့ ေနမထြက္ ခင္ ေနထြက္ ျပီး ခ်ိန္ ေန ့ခင္း ပိုုင္း ည ေန ပိုုငး္ နဲ ့ ေန ၀င္ သြား ျပီး တဲ့ ေနာက္ မွာ သံုုး တဲ ့ Filter ေတြ ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္ .... Grad Rev ND ျပီး ရင္ က်ေနာ္ အသံုုး အ မ်ား ဆံုုး Filter ေတြ ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္ ....ဒီ Soft-step ရယ္ Hard-step ရယ္ ဘာ မ်ား ကြာ လဲဆိုု တာ ပံုု မွာ ၾကည့္ ၾကည့္ ပါ Soft -step က ေတာ့ ဘုုရား တိုု ့ သစ္ပင္ အုုပ္ တိုု ့ ေတာ ေတာင္ ေတြ တိုု ့ စ တဲ့ မိုုးကုုတ္ စက္၀ုုိင္း အေပၚ အထိ ခြ်န္ ထြက္ ေန တဲ့ အရာ၀တ္ထုု ေတြကိုု ရိုုက္ တဲ ့ ေနရာ မွာ အသံုုး ျပဳ ျပီး ေတာ့ Hard-step က ေတာ့ Seascape ရိုုက္ တဲ့ ေန ရာ တိုု ့ မိုုး ကုုတ္ စက္ ၀ိုုင္း အေပၚ ထိုုး ထိုုး ေထာင္ ေထာင္ ျဖစ္ မ ေန တဲ့ ေနရာေတြ မွာ အသံုုး ျပဳ ပါ တယ္.... ဘာ လိုု ့ ဘုုရားေတြ ခြ်န္ ခြ်န္တက္ တက္ အရာ ၀တ္ ထုု ေတြကိုု ရိုုက္ ရင္ Soft -step သံုုး ရ လဲ ဆိုု ေတာ့ အဲ့ ထိ ခြ်န္ ခြ်န္ တက္ တက္ အရာ ေလးေတြ ကိုု မ မဲ သြား ေစ ခ်င္ လိုု ့ ပါ .... က်ေနာ္ ေျပာ တာ ရွဳပ္ သြား လား...Soft-step က အ ေပၚ က ေန ေအာက္ ကိုု တျဖည္း ျဖည္း မဲ ရာ က ျဖဴလာ ေတာ့ ထိပ္ ပိုုင္း ေလး မမဲ သြား ေတာ့ ဘူး ေပါ့ ဗ်ာ... Hard - Step က က် ေတာ့ အေပၚ က ေန ေအာက္ ကိုု တိ က မဲ ရာ က ေန ျဖဴ သြား ေတာ့ ခြ်န္ ခြ်န္ တက္ တက္ ျဖစ္ ေန တဲ့ အရာ ေလး ေတြကိုု မဲ ေစ တာ ေပါ့ ဗ်ာ.... ဒါ ေပ မဲ့ ဒါ က ေတာ့ ပံုု ေသ နည္း မ ဟုုတ္ ပါ ဘူး ဗ်ာ.. တခါ တေလ လဲ ေတာ ေတာင္ ေတြ ရိုက္ တဲ့ အခါ က်ေနာ္ Hard-step သံုုး ပါ တယ္... အ တိ အက် မ မွတ ္ ထား ၾက ပါ နဲ ့ အခ်ိန္ ရယ္ ရာသီဥတုု ရယ္ အလင္း ေရာင္ ရယ္ ကိုု သာ ခ်ိန္ ဆ ျပီး ရိုုက္ ၾက ပါ........ ပံုု ေသးနည္း ရိုုက္ ခ်က္ ဆိုု တာ ေတာ့ မရွိ ပါ ဘူး က်ေနာ္ ေအာက္ မွာ ပံုု ေလး ေတြ န မူ နာ ျပ ထား ပါ တယ္...
ဒီ ပံုု က Singhray Grad ND .4 Hard-step နဲ ့၇ိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီပံုု က Singhray Grad ND . 3 soft-step နဲ ့ရိုုက္ ထား တာ ပါ
ဒီ ပံုု က ေတာ့ Singhray Grad ND.4 Soft-step သံုုး ျပီး ရိုုက္ ထား တာ ပါ
Singhray Grad ND. 3 Soft -step နဲ ့ ရိုုက္ ထား တဲ့ ပံုု ပါ
က်န္ တဲ့ Filter ေတြ ကိုု အပိုုင္း ( ၂ ) ဆက္ လက္ ရွဳစား ဖတ္ ၾက ပါ လိုု ့ ......
Credit: Ko Aung Pyae Soe
https://www.facebook.com/apsoe
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+