စာလုံးအရြယ္အစား ေျပာင္းရန္...

I poisoned you...

Monday, February 22, 2016
အိပ္ယာထဲမွာ အေတာ္ေလး ေနထိုင္မေကာင္း ျဖစ္ေနတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးဟာ ေဘးမွာ ထိုင္ေစာင့္ ေပးေနတဲ့ ခင္ပြန္းသည္ဘက္ကို လွည့္ၿပီး ေလသံ ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့နဲ႔.....
"ဟန္နီ!!! ရွင့္ကို က်မ ၀န္ခံစရာေတြ ရွိတယ္..."

ခင္ပြန္းျဖစ္သူက.....
"သက္ေတာင့္သက္သာ ေနပါ မိန္းမရယ္... မင္း ေမာေနပါ့မယ္..."

ခင္ပြန္းသည္ တားေနတဲ့ၾကားက ဇနီးျဖစ္သူက.....
"မရဘူး... မရဘူး... က်မ ေျပာမွျဖစ္မယ္... ဒါမွ က်မ ေသတဲ့အခါ က်မရဲ႕၀ိညာဥ္က ေကာင္းေကာင္း အနားယူနိုင္မွာ..." ဆိုၿပီး ဆက္ေျပာလိုက္တယ္...

"က်မေလ ရွင့္ရဲ႕ ပိုက္ဆံေတြကို ခိုးၿပီး က်မရဲ႕ တိတ္တိတ္ပုန္း ရည္းစားကို ေပးခဲ့တယ္... က်မတို႔ရဲ႕သား ဂ်ဴနီယာရဲ႕ အေဖကလည္း ရွင္မဟုတ္ဘူး... ေနာက္ၿပီး ရွင့္ရဲ႕ ေ႐ႊလက္ပတ္နာရီကို ခိုးတဲ့ သူကလည္း က်မပါပဲ... အဲဒီနာရီကို ယူၿပီး ရွင့္ရဲ႕ ညီမအိတ္ထဲမွာ သြားဖြက္ ထားတာပါ... ရွင္ သူ႔ကို က်မတို႔ အိမ္ကေန ေမာင္းထုတ္ေအာင္ လို႔ပါ... ဒါေတြ အားလုံးအတြက္ ရွင္ က်မကို ခြင့္လႊတ္ပါ..."

ခင္ပြန္းျဖစ္သူက ေလသံ ခပ္ေအးေအးေလးနဲ႔.....
"ဒါေတြ အားလုံးကို ငါသိပါတယ္ မိန္းမရယ္... အဲဒါေၾကာင့္လည္း မင္းကို အခုလို အဆိပ္ ခတ္လိုက္တာေပါ့.....။"

ကိုမ်ဳိး
ref:internet
--------------------------------------
လြမ္းမေျပ သုတရပ္၀န္း(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+
comments powered by Disqus

တင္ခဲ့ၿပီးေသာ Posts မ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္...

                 

သိလိုေသာ အေၾကာင္းအရာကို ေအာက္က Search Box ထဲမွာ ျမန္မာ/အဂၤလိပ္ ဘာသာျဖင့္ ရိုက္ထည့္၍ ရွာေဖြပါ...