ျပည္တြင္းမုိဘိုင္း ထုတ္ကုန္ေဈးကြက္တြင္ Huawei ႏွင့္ Samsung ထုတ္ကုန္မ်ား ေဈးကြက္ကြာဟခ်က္ က်ဥ္းေျမာင္းလာ



ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ မုိဘုိင္းဖုန္းေဈးကြက္တြင္ Huawei ႏွင့္ Samsung အမွတ္တံဆိပ ္မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ား၏ ေဈး ကြက္ကြာဟခ်က္သည္ ပိုမုိက်ဥ္းေျမာင္းလာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ဖြင့္လွစ္ထားေသာ မိုဘိုင္းဖုန္း လုပ္ငန္းအခ်ိဳ႕မွ စံုစမ္းသိရသည္။

ျပည္တြင္း မုိဘိုင္းဖုန္း အသံုးျပဳမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ၿဗိတိန္ႏုိင္ငံအေျခစိုက္ On Device Research က စစ္တမ္းေကာက္ယူခဲ့ရာ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘိုင္းဖုန္းသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံ မုိဘုိင္းဖုန္းေဈးကြက္တြင္ ထိပ္ဆံုးမွရပ္တည္ေနၿပီး ယင္းေနာက္တြင္ Samsung အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘုိင္းထုတ္ကုန္မ်ားက ရပ္တည္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။

တ႐ုတ္ႏုိင္ငံမွ တင္သြင္းလာသည့္ Huawei အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ားႏွင့္ ကိုရီးယားႏုိင္ငံ၏ Samsung တံဆိပ္ မုိဘုိင္းထုတ္ကုန္မ်ား၏ ေဈးကြက္ကြာဟခ်က္ က်ဥ္းေျမာင္းလာျခင္းသည္ ယခုႏွစ္ အတြင္း ပိုမုိထင္ရွားလာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါမုိဘုိင္းဖုန္း လုပ္ငန္းမွေဈးကြက္ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

“Samsung ရဲ႕ေဈးကြက္ဝယ္လုိအားက ဒီႏွစ္ထဲမွာတက္လာတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ေတြကဆုိရင္ Huawei ကပဲေဈးကြက္မွာတျခား တံဆိပ္ေတြထက္ သိသိသာသာဦးေဆာင္ေနခဲ့တာပါ" ဟု Yangon Mobile မွတာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။

On Device Research ၏ စစ္တမ္းတြင္လည္း Huawei က ျပည္တြင္းမိုဘုိင္းဖုန္း ေဈးကြက္တစ္ခုလံုး၏ ၆၃ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ Samsung က ၅၈ ရာခုိင္ႏႈန္းကုိ ရယူထားေၾကာင္းေဖာ္ျပထားသည္။

အဆုိပါ မိုဘိုင္းထုတ္ကုန္ အမွတ္တံဆိပ္ႏွစ္ခု၏ ေဈးကြက္ကြာဟခ်က္ က်ဥ္းေျမာင္းလာမႈကို ရန္ကုန္ အေျခစိုက္ မုိဘုိင္းဖုန္းလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ေနသူမ်ားက အတည္ျပဳေျပာၾကားၾကသည္။

“လက္ရိွေဈးကြက္မွာ Huawei အမွတ္တံဆိပ္နဲ႔ Samsung ရဲ႕ေဈးကြက္ကြာဟခ်က္က တျဖည္းျဖည္းနည္း လာၿပီ။ ဒါက Huawei အေနနဲ႔လာမယ့္ႏွစ္ေဈးကြက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြမွာ ပိုၿပီးျပင္ဆင္ရေတာ့မယ့္ အေနအ ထားလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္" ဟု Mr.Fone မုိဘိုင္းဆိုင္မွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

Samsung အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘုိင္းထုတ္ကုန္မ်ား၏ ဝယ္လုိအား ျမင့္တက္လာမႈေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ Huawei မုိဘုိင္းဖုန္ ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ ေဈးကြက္ကြာဟခ်က္ ပိုမုိက်ဥ္းေျမာင္း လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Huawei ကုမၸဏီသည္ ၎တုိ႔၏ အမွတ္တံဆိပ္ မုိဘိုင္းထုတ္ကုန္မ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံေဈးကြက္တြင္ ႏွစ္စဥ္ ဆယ္သိန္းႏွင့္အထက္ေဈးကြက္အတြင္း ေရာင္းခ်ႏုိင္ရန္ရည္မွန္းထားသည္။

On Device Research ၏ စစ္တမ္းတြင္ Huawei, Samsung အမွတ္တံဆိပ္မ်ားၿပီးလ်င္ ျပည္တြင္း မုိဘုိင္းဖုန္းဈးကြက္၌ Apple အမွတ္တံဆိပ္ iPhone မိုဘိုင္းထုတ္ကုန္မ်ားက လူသံုးအမ်ားဆံုးျဖစ္သည္။


ယုဇနကုိကုိ
Internet Journal အတြဲ (၁၅)၊ အမွတ္ (၂၅) 
-------------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...