ျပည္တြင္းမွာ ရွားရွားပါးပါး ျဖစ္မယ့္ 2013 Chevrolet Corvette
ျပည္တြင္းမွာ ရွားရွားပါးပါး ျဖစ္မယ္လို႔ ေခါင္းစဥ္မွာ တပ္လိုက္ရတဲ့ အေၾကာင္းေလးကို ရွင္းျပရင္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သံုးသပ္ခ်က္ေလးကို အစပ်ိဳးလိုက္ခ်င္ပါတယ္ေနာ္။ ဘာေၾကာင့္မို႔ အဲဒီလို ေခါင္းစဥ္ တပ္လိုက္ ရတာလဲ ဆိုေတာ့ အခု ကၽြန္ေတာ္မိတ္ဆက္ေပးမယ့္ ေမာ္ဒယ္က တေလာေလးကမွ ျပည္တြင္းမွာ တရား ၀င္ေရာင္းခ်ဖို႔ Showroomကို ေရာက္ရွိလာတာ ျဖစ္ၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုး အေနအထားမွာ တစ္စီးတည္း ေရာင္း ခ်ဖို႔ တင္သြင္းလာတာေၾကာင့္ တကယ္ကို ရွားရွားပါးပါး ေမာ္ဒယ္ပါလို႔ ဆိုလိုက္တာပါ။ ဆိုေတာ့ကာ Corvetteက ျပည္တြင္းမွာ တစ္စီးတည္း ရွိမယ့္ ေမာ္ဒယ္ဆိုေတာ့ သူ႔ကို ပိုင္ဆိုင္ထားသူကေတာ့ တကယ့္ Hotပဲေပါ့ေနာ္။ ထားပါေတာ့၊ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ သူ႔အေၾကာင္းကေတာ့ စိတ္၀င္စားသူေတြ ရွိ္ၾကပါလိမ့္ မယ္။ တစ္ဖက္က တြက္ၾကည့္ရင္ ကိုယ္ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ ေမာ္ဒယ္ မဟုတ္သည့္တိုင္ေအာင္ ဘာေတြ မ်ားေကာင္းသလဲ၊ ညံ့သလဲ ဆိုတာမ်ိဳး သိခ်င္ၾကမွာ မဟုတ္လား။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း မပိုင္တဲ့ Corvetteအေၾကာင္းကို အတင္း နည္းနည္းတုပ္ရေအာင္ေနာ္၊ ေကာင္းပါၿပီ၊ ဆက္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။
Flowအသစ္…
------------------
ပံုမွန္ ေရးေနက် ပံုစံအတိုင္းကို ေဖာက္ထြက္ၿပီး Alter ဒီဇိုင္းနဲ႔ Corvette ကို သံုးသပ္ခ်က္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္က Corvette ရဲ႕ Highlightကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ၆.၂လီတာသံုး V8 အင္ဂ်င္ကို တပ္ဆင္ထားတယ္၊ ေနာက္ဘီးယက္ စနစ္နဲ႔ လာတယ္၊ Transmission အပိုင္းမွာ Manual စနစ္နဲ႔ သြားမွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဂီယာခ်က္ ၆ခ်က္ထိေအာင္ သံုးႏုိင္မယ္၊ အင္ဂ်င္ရဲ႕ လည္ပတ္အား တစ္မိနစ္ အတြက္ အပတ္ေရ ၄၆၀၀မွာ အင္ဂ်င္ရဲ႕ စြမ္းအင္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မႈ ျမင္းေကာင္ေရ ၄၃၀အား ရွိမယ္၊ ဆီစားႏႈန္း အပိုင္းက ပ်မ္းမွ် အေနနဲ႔ ဆီတစ္ဂါလံကို ၂၂မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ စီးနင္းႏုိင္မယ္၊ အေျခခံ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္ တစ္ခု ျဖစ္တဲ့ Bluetooth ကေတာ့ Null ပဲ၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ အဆင့္ျမင့္ တည္ေနရာျပ စနစ္ ျဖစ္တဲ့ Navigation System လည္း Null ပဲ၊ ဒီေတာ့ အေျခခံ Featureႏွစ္ခု Nullသြားေတာ့ Corvette ကို ႏွာေခါင္း ရံႈ႕သြားသလား၊ ေနပါဦး၊ အပူေပး ထိုင္ခံုစနစ္ေတာ့ တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရေသးတာေၾကာင့္ မဆိုေသးပါဘူးဗ်။ ကဲ… Highlight ကေတာ့ ၿပီးၿပီ၊ တစ္ခ်က္ခ်င္းစီကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သံုးသပ္ၾကည့္ ရေအာင္ေနာ္။
ကၽြန္ေတာ့္အႀကိဳက္….
----------------------------
အရွိန္ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈ အပိုင္းကေတာ့ ထူးထူးေထြေထြေျပာစရာ မလိုပဲနဲ႔ေတာင္မွ ျမန္မယ္ ဆိုတာ သိႏိိုင္ပါတယ္ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ ေနပါဦး၊ ေျပာခ်င္ပါေသးတယ္၊ တကယ္ကို ျမန္ပါတယ္၊ အရမ္းျမန္ပါတယ္၊ တြက္ၾကည့္ဦးေလ၊ တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ဆိုတဲ့ ႏႈန္းကို အခ်ိန္ ၄.၅စကၠန္႔ ဆိုတာက နည္းလားလို႔၊ ဒါေပမယ့္ ကားသံုးသပ္ခ်က္ေတြ မ်ားမ်ားဖတ္ထားတဲ့ သူ၊ Sportေတြ အေၾကာင္း သိထားသူ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေမာင္ လင္းထက္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနၿပီ၊ ဒီႏႈန္းေလာက္ ျမန္ျမန္ေမာင္းႏိုင္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြ တပံုႀကီး ရွိတာကို အခု Corvette က်မွ ဘာေတြရထားလို႔ ဒီေလာက္ညႊန္းေနတာလဲလို႔ ေတြးၾကေတာ့မယ္ ထင္ပါ့ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မရပါဘူး၊ ေနာက္ၿပီး အခ်ိန္ ၄.၅ စကၠန္႔ဆိုတာလည္း ထိပ္ဆံုး တန္း၀င္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ သို႔ေသာ္လည္း အျမန္ႏႈန္း ျမွင့္တင္ႏုိင္မႈနဲ႔ အရွိန္ျမွင့္တင္ႏုိင္မႈရဲ႕ ၾကားထဲက ကြာျခားမႈ ကိုေတာ့ သိတဲ့ သူ နည္းပါလိမ့္မယ္။ အခု Corvette က အရွိန္ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ မႈ ေကာင္းမြန္ တာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အဲဒီ တစ္ခ်က္နဲ႔ပဲ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်မိတာပါေနာ္။ ေနာက္ၿပီး ၀န္တင္ခန္း က်ယ္တယ္၊ လက္ကိုင္ပိုင္းနဲ႔ ဘရိတ္ပိုင္းက World-Class ဆိုတဲ့ အတန္းအစားထဲက ျဖစ္တယ္။
စင္းလံုးေခ်ာဆိုတာ မရွိ….
-------------------------------
အတြင္းပိုင္း အျပင္အဆင္က နည္းနည္း ေခတ္က်န္ေနခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ၿပိဳင္ဖက္ မျဖစ္တဲ့ ကားတန္းထဲ မွာ ထိုးရပ္လိုက္ၿပီး ေမာ္ဒယ္နိမ့္တဲ့ Sportေတြနဲ႔ ယွဥ္ၾကည့္ရင္ေတာ့ ဟုတ္ေနမွာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့ ေခတ္က်န္ေနတယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို နားလည္ခ်င္ရင္ေတာ့ Audi R8 လို Sport တစ္စီးေလာက္နဲ႔ ႏိႈင္းစာၾကည့္လိုက္ရင္ သိမွာပါ။ ဒါမွမဟုတ္လည္း Classic ဒီဇိုင္းမ်ိဳးကို သေဘာက်တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အဆင္ေျပပါလိမ့္မယ္။
Highlightကို ေထာက္ရႈျခင္း…
အထက္မွာ ေျပာခဲ့တဲ့ Highlightေတြထဲက တစ္္ခ်က္စီကို နည္းနည္းစီ ျပန္ေထာက္ျပခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနရာ ရသေလာက္ဆိုေတာ့ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ သံုးခ်က္ကိုပဲ ေျပာပါ့မယ္ေနာ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ေတာ့ အင္ဂ်င္ပိုင္းကို ေျပာခ်င္ၿပီးေတာ့ တပ္ဆင္ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ အရြယ္အစား ျဖစ္တဲ့ ၆.၂ လီတာသံုး ဆိုတာႀကီးကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို ႀကီးလြန္းတယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ ဒါကလည္း ျပည္တြင္းလို အေနအထားနဲ႔ လမ္းေၾကာင္းမွာ ေျပာတာပါ။ အျမင့္ဆံုး လည္ပတ္အားက တစ္မိနစ္ကို အပတ္ေရ ၅၉၀၀ဆိုတာကလည္း အေမရိကထုတ္ GM SUVေတြထက္ေတာင္မွ နည္းနည္း ပိုခ်င္ေနပါေသးတယ္။ တစ္ခု ရွိတာက ရုန္းအား အပိုင္းပါ၊ ၄၂၄ေပ-ေပါင္မွာ ျမင္းေကာင္ေရ ၄၃၀အား ဆိုေတာ့ နည္းနည္း ေတာ္ေသးတယ္ေပါ့။ ဒါေပမယ့္ မလိုအပ္တဲ့ အင္ဂ်င္ႀကီးနဲ႔ ေမာ္ဒယ္ကိုေတာ့ သေဘာမက်မိတာ အမွန္ပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္ ဆက္ေျပာရရင္ Transmission အပိုင္း၊ Sport တစ္စီး ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေနာက္ ဘီးယက္ စနစ္ကို သံုးထားတာက တကယ္ကို ေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ Manual စနစ္၊ ေမာင္း တတ္လို႔ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတဲ့ ျမန္ႏႈန္း အတိုင္းရပါလိမ့္မယ္၊ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ၄.၅စကၠန္႔ ဆိုတာ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ထားပါေတာ့ ဒါက အေရးမႀကီးဘူး။ စုစုေပါင္းသံုးႏုိင္မယ့္ ဂီယာခ်က္က ၆ခ်က္ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ ၇ခ်က္ဆို ပိုေကာင္းမယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခ်က္ကို ခ်ံဳေျပာရ ရင္ေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ ကဲ…ေနာက္ဆံုး တစ္ခ်က္က Fuel ကို ေထာက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။ အင္ဂ်င္က ႀကီးႀကီး၊ လည္ပတ္အားက မ်ားတယ္၊ ေနာက္ဘီးယက္ ဆိုေတာ့ နည္းနည္း ခံသာတယ္၊ Manual စနစ္ ကလည္း သံုးတတ္ရင္ အဆင္ေျပႏိုင္မယ္၊ ပ်မ္းမွ် ဆီစားႏႈန္းက ၂၂မိုင္ဆိုေတာ့ ေကာင္းပါတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ City အတြက္ ဆိုရင္ ၁၆မိုင္နဲ႔ Highway အတြက္ ဆိုရင္ ၂၆မိုင္ဆိုတာက ဒီအင္ဂ်င္၊ ဒီစြမ္းေဆာင္ရည္၊ ဒီေမာ္ဒယ္ အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။
Corvetteရဲ႕ တေစ့တေစာင္း…
------------------------------------
ဒီတစ္ပတ္ Flowေျပာင္းလိုက္ေတာ့ ဖတ္ရတာ နည္းနည္း ေအာက္သြားမယ္ ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ပံုမွန္ထက္ေတာ့ စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းလာမလားလို႔ ထြင္ၾကည့္လိုက္တာပါ။ အခု ေဖာင္ေနရာ ကုန္ေတာ့မွာ ဆိုေတာ့ Corvetteအေၾကာင္း ေရေပၚဆီေ၀့ေလး ေျပာရင္း အဆံုးသတ္လိုက္ရေအာင္ေနာ္။ အသက္ကယ္ လံုၿခံဳေရး စနစ္ အပိုင္းမွာ ေရွ႕ဖက္ စံုလိုက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္၊ ေဘးဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိ္တ္စနစ္ေတြကို တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရတာေၾကာင့္ သင့္တင့္ပါတယ္။ ဘရိတ္ပိုင္း ကေတာ့ ထံုးစံ အတိုင္း ABSျဖစ္ၿပီးေတာ့ စံမီတယ္၊ ေနာက္ၿပီး OnStarဆိုတဲ့ စနစ္တစ္ခု ပါေသးတယ္၊ သူက အတိုက္အခိုက္ဒဏ္ေတြကို အလိုအေလ်ာက္ မွတ္သား ေျဖေလ်ာ့ေပးမယ္၊ ေနာက္ၿပီး ကားတစ္ စီးလံုးရဲ႕ အၾကမ္းခံႏုိင္ရည္ကို နည္းပညာ အကူအညီနဲ႔ ပိုမို ျမင့္မားေစမယ္၊ ေကာင္းပါတယ္။ Coupe တန္း၀င္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အလ်ားက ၁၄ေပနဲ႔ ၆လက္မခြဲ ရွိမယ္၊ မ်က္ႏွာစာ အက်ယ္က ၆ေပနဲ႔ လက္မ ၀က္ရွိမွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အျမင့္ကေတာ့ ၄ေပနဲ႔ တစ္လက္မကို တစ္စိတ္ပဲ စြန္းပါတယ္။ ဆီတိုင္ကီ အပိုင္းမွာ ၁၈ဂါလံထိေအာင္ ထည့္ထားႏုိင္မယ္၊ ကားတစ္စီးလံုးရဲ႕ အေလးခ်္ိန္က ေပါင္ ၃၂၀၀ကို နည္းနည္းေလးပဲ စြန္းပါလိမ့္မယ္။ ကဲ..ဒီေလာက္ဆိုရင္ ကိုယ့္ေရွ႕ကေန Corvetteျဖတ္သြားရင္ေတာင္ ဘယ္လို ဘယ္ခ်မ္းသာဆိုတာ သိေလာက္ပါၿပီေနာ္။
လင္းလင္း (IA)
TechSpace Journal
-------------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)