Tablet မ်ား ေရာင္းခ်မႈပမာဏ ခန္႔မွန္းထားသည္ထက္ ေလ်ာ့က်ဖြယ္ရွိ

ကမာၻအႏွံ႔သို႔ Tablet ကြန္ပ်ဴတာမ်ား တင္ပို႔ေရာင္းခ်မႈသည္ ယခုႏွစ္အတြင္း ခန္႔မွန္းထားသည့္ ပမာဏေအာက္ က်ဆင္းဖြယ္ရွိေၾကာင္း ေစ်းကြက္ ေလ့လာသူမ်ားက မွတ္ခ်က္ျပဳ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ International Data Corp (IDC)မွ ပညာရွင္မ်ားက ေစ်းကြက္ထဲတြင္ Screenအရြယ္ ႀကီးမားသည့္ စမတ္ဖုန္း (Phablet)မ်ားကို ေတာင္းဆိုမႈ ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔လာျခင္းေၾကာင့္ Tabletမ်ား ေရာင္းခ်ရမႈသည္ လ်ာထားခ်က္ ျပည့္မီရန္ မလြယ္ကူႏုိင္ေၾကာင္း သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။ IDCက (ဖုန္းကတ္ ထည့္သြင္းႏုိင္ သည့္ အမ်ိဳးအစားမ်ား အပါအဝင္) Tabletမ်ား ေရာင္းခ်ရမႈ ပမာဏသည္ (၂၀၁၄)ခုႏွစ္အတြင္း (၂၆၀.၉) သန္းမွ်ထိ ခန္႔မွန္းလ်ာထားေသာ္လည္း (၂၄၅.၅)သန္းမွ်ထိ က်ဆင္းႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Tabletမ်ား ေရာင္းခ်ရမႈတြင္ (၇)လက္မႏွင့္ (၈)လက္မအရြယ္ Screenကို အသံုးျပဳထားသည့္ Tablet မ်ားက ေစ်းကြက္၏ (၄၄.၅)ရာခိုင္ႏႈန္းစာမွ်ကို ခ်ဳပ္ကိုင္ထားလိမ့္မည္ဟု IDCက ဆိုသည္။ (၈)လက္ႏွင့္ (၁၁)လက္မၾကားအရြယ္ Tabletမ်ားကမူ အေရာင္းရဆံုးအျဖစ္ (၄၇.၃)ရာခုိင္ႏႈန္းထိ ေရာင္း ထြက္ႏိုင္ေၾကာင္း IDCက သံုးသပ္ခဲ့သည္။ Samsung Galaxy Note Pro 12.2ကဲ့သို႔ Screen အရြယ္အစား (၁၁)လက္အထက္ အရြယ္မ်ားကမူ ေစ်းကြက္၏ (၁.၉)ရာခိုင္ႏႈန္းမွ်ကိုသာ ပိုင္ဆိုင္ဖြယ္ ရွိေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။ တစ္ဖက္တြင္ Screen အရြယ္အစား ႀကီးမားသည့္ စမတ္ဖုန္းမ်ားက Tabletမ်ား ေရာင္းခ်ရမႈ နယ္ပယ္ကို ႀကီးမားေသာ အခန္းက႑မ်ိဳးမွ သက္ေရာက္ႏုိင္ေၾကာင္းလည္း ပညာရွင္မ်ားက ခန္႔မွန္းထားခဲ့သည္။


IDC၏ စမတ္ကိရိယာမ်ားႏွင့္ Displayမ်ားဆိုင္ရာ ေလ့လာမႈဌာနမွ ဒုတိယဥကၠ႒ တြမ္မင္နဲလက္စ္က “Phablet ေတြ၊ ဥပမာ (၅.၅)လက္မနဲ႔ အဲဒီထက္ႀကီးတဲ့ Screenမ်ိဳးပါတဲ့ စမတ္ဖုန္းေတြ အေရာင္းတြင္ က်ယ္လာတာဟာ လူေတြကို Tabletတစ္လံုး သီးျခားဝယ္ဖုိ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္သြားေစ တယ္။ Screenအႀကီး စမတ္ဖုန္းေတြ ရွိေနတဲ့အခါ Tabletအေနနဲ႔ ေျပာင္းလဲအသံုးျပဳဖို႔ လံုေလာက္ၿပီလို႔ အမ်ားစုက ယူဆသြားတတ္ပါတယ္”ဟု ရွင္းျပခဲ့သည္။ ထိုအေတာအတြင္း ေစ်းကြက္ ေလ့လာေရး ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္သည့္ Jupiterက Phabletဖုန္းမ်ား အေရာင္းတြင္က်ယ္မႈသည္ (၂၀၁၈)ခုႏွစ္တြင္ ယခုထက္ (၆) ပိုမိုျမင့္တက္ၿပီး တစ္ႏွစ္အတြင္း အလံုးေရ သန္း(၁၂၀)မွ်ထိ ေရာင္းထြက္ႏုိင္ေၾကာင္း ခန္႔မွန္းထားသည္။

မင္နဲလက္စ္က Tabletမ်ား ေရာင္းခ်မႈ ေစ်းကြက္ကို ေႏွာင့္ေႏွးေစသည့္ သီးျခားအေၾကာင္း ႏွစ္ရပ္လည္း ရွိေသးေၾကာင္း ဆိုသည္။ “ေစ်းကြက္ကို ေႏွးေကြးသြားေစတဲ့ အခ်က္ႏွစ္ခု ရွိပါတယ္။ ပထမတစ္ခ်က္က ဝယ္ယူအသံုးျပဳသူေတြက ရွိရင္းစြဲ Tabletကိုပဲ ဆက္သံုးတယ္။ အသစ္ထြက္ေပၚလာတဲ့ စြမ္းေဆာင္ ရည္ျမင့္ အမ်ိဳးအစားေတြကို ဝယ္ဖို႔ထက္ လက္ရွိအမ်ိဳးအစားကို တတ္ႏုိင္သမွ် အခ်ိန္အၾကာဆံုး ထိန္းသိမ္း ထားေလ့ရွိတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ လက္ဆင့္ကမ္းမႈပဲ။ တကယ္လို႔ Tablet အသစ္တစ္လံုး ဝယ္ယူလိုက္တဲ့အခါ အရင္Tabletကို တျခားမိသားစုဝင္ တစ္ေယာက္ဆီ လက္လႊဲေပးလုိက္တယ္။ ဒီအခါမွာ ေစ်းကြက္ရဲ႕ ဝယ္လိုအား အေျခအေနအေပၚ သက္ေရာက္မႈေတြ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္”ဟု မင္နဲလက္စ္က ေျပာဆိုသြားသည္။


Planet Myanmar Network
-------------------------------------------------
ကိုမ်ဳိး (lwanmapyay.blogspot.com)

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...