ဘုရင္တစ္ပါးရဲ႕ အခ်စ္ပံုျပင္ (The Love of a King) (အပိုင္း ၅)

(၅) Wallis

ေလဒီ Furnessက Mrs Simpson ရဲ႕အေစာဦးပိုင္း ဘဝအေၾကာင္း ကို အခုလို ေျပာျပ သြားခဲ့ပါတယ္။

Wallisကို Baltimore မွာ ေမြးဖြားခဲ့တယ္။ သူဟာ သူ႔ဖခင္ ဘယ္သူ ဆိုတာ လံုးဝမသိခဲ့ပါဘူး။ သူ ၅လသား အ႐ြယ္မွာ သူ႔ဖခင္ ကြယ္လြန္ သြားခဲ့ပါတယ္။ သူ႔မိခင္က သန္မာထက္ျမက္ၿပီး ေမတၱာျပည့္ဝတဲ့ အမ်ဳိးသမီးျဖစ္တယ္။ Wallisရဲ႕ ကေလးဘဝက ေပ်ာ္႐ႊင္ခ်မ္းေျမ့ခဲ့ ပါတယ္။

သူ႔အသက္ ၂ဝမွာ Winfield Spencer ဆိုသူနဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္ေထာင္က် စႏွစ္အနည္းငယ္မွာ သူတို႔ ေပ်ာ္႐ႊင္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ေန႔မွာ Winfield ရဲ႕ပိုက္ဆံတခ်ဳိ႕ လမ္းေပၚမွာ က်ေပ်ာက္သြားခဲ့တယ္။ သူအရမ္း ေဒါသျဖစ္ခဲ့တယ္။ အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ေၾကာင္အိမ္ထဲက ဝီစကီတစ္ပုလင္းကို ထုတ္ၿပီး သူေသာက္ပါေတာ့တယ္။

အဲဒီေန႔ညမွာ Wallisကို သူနားရင္းတစ္ခ်က္႐ိုက္လိုက္တယ္။ Wallis ေအာ္ေတာ့ သူေနာက္တစ္ခ်က္ ထပ္႐ိုက္ လိုက္ပါတယ္။ Wallisရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚမွာ ေသြးေတြနဲ႔ သစ္႐ြက္တစ္႐ြက္လို သူတဆတ္ဆတ္ တုန္ေနခဲ့ပါတယ္။

“ေတာင္းပန္ပါတယ္.. Winfield …. မ႐ိုက္ပါနဲ႔ေတာ့” သူေျပာတယ္။

ဒါေပမယ့္ Winfield က Wallisရဲ႕လက္ေမာင္းတစ္ဘက္ကိုကိုင္ေျမႇာက္ၿပီး အေပၚထပ္ဆီဆဲြေခၚသြားခဲ့တယ္။

“မင္းဟာ ငါ့ရဲ႕အက်ဥ္းသား.. ထြက္သြားဖို႔ မစဥ္းစားနဲ႔”လို႔ သူေအာ္တယ္။ အဲဒီေနာက္ Wallisကို ေရခ်ဳိးခန္းထဲ တြန္းဝင္ၿပီး တံခါးကိုေသာ့ခတ္ခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ေန႔မနက္မွာ မိဘအိမ္ဆီ Wallisျပန္ခဲ့တယ္။

“သူနဲ႔ ကၽြန္မအတူမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး.. ကၽြန္မ ကြာ႐ွင္းမယ္”လို႔ သူေျပာတယ္။

“သနားစရာေကာင္းလိုက္တဲ့ Wallis… ေနာက္ေတာ့ ဘာျဖစ္သြားလဲ .. ေလဒီ Furness ” လို႔ Edward ေမးတယ္။

“ေနာက္ေတာ့…. လအနည္းငယ္အၾကာမွာ Ernest Simpsonဆိုတဲ့ သေဘာေကာင္းတဲ့လူတစ္ေယာက္နဲ႔ သူဆံုခဲ့ တယ္။ Ernest Simpson က စကားနည္းတယ္.. ဒါေပမယ့္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တယ္။ သူတို႔မဂၤလာေဆာင္ခဲ့ၾက တယ္။ အခု လန္ဒန္ၿမိဳ႕လယ္က လွပတဲ့တိုက္ခန္းတစ္ခုမွာ သူတို႔ေနၾကတယ္။”

“သူတို႔ ေပ်ာ္႐ႊင္ၾကရဲ႕လား” Edward က ေမးတယ္။

ေလဒီ Furness က မင္းသားကိုၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးလိုက္တယ္။
“ကၽြန္မ မသိပါဘူး.. အ႐ွင္.. ကၽြန္မ မသိပါဘူး”

အဲဒီေနာက္ပိုင္း အခ်ိန္၂ႏွစ္ကာလအတြင္းမွာ Wallis ကို တစ္ပတ္တစ္ႀကိမ္ ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္ႀကိမ္ မင္းသားေတြ႔ခဲ့ ရတယ္။ သူတို႔ရဲ႕မိတ္ေဆြခ်င္းခ်င္းကေန မၾကာခဏ ေတြ႔ဆံုပဲြေတြလုပ္ခဲ့ၾကလို႔ျဖစ္တယ္။

“Mrs Simpson က ဘဝအေၾကာင္း ေတာ္ေတာ္သိတယ္။ သူ စာဖတ္တာႏွစ္သက္တယ္၊ အစားအစာႀကိဳက္တယ္၊ လူေတြကို ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ခရီးသြားရတာလည္း ႏွစ္သက္တယ္။ သူ အရမ္းလွတယ္။ သူ႔မ်က္လံုး ထဲမွာ စိတ္အားထက္သန္မႈကို အၿမဲေတြ႔ရတယ္။ လူေတြအေပၚခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္ၿပီး သူနဲ႔စကားေျပာရတာ ေပါ့ပါး လြတ္လပ္တယ္။ သူနဲ႔စကားေျပာေနရင္း သိပ္မၾကာဘူး .. ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ပြင့္သြားခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၾကားမွာ လွ်ဳိထားတာေတြ မ႐ွိဘူး။ သူနဲ႔ ဘာမဆို ကၽြန္ေတာ္ေျပာတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ဇာတ္လမ္းစခဲ့တာပဲ.. ”လို႔ တစ္ခါက Edward အဲဒီလိုေျပာခဲ့တယ္။

“သူ႔မ်က္လံုးက အၿမဲေၾကကဲြေနသလိုပဲ” Wallisက Edwardကို ဒီလိုသ႐ုပ္ေဖာ္ခဲ့တယ္။ “တစ္ခါတေလမွာ သူ႔ကို ၾကည့္ရတာ ကေလးတစ္ေယာက္လိုပဲ … ႏုပ်ဳိလိုက္တာ၊ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္လိုက္တာ၊ ေပ်ာ့ညံ့အားနည္း လိုက္တာ။ သူ႔မွာ သူငယ္ခ်င္းအစစ္ဆိုတာမ႐ွိဘူး။ လူေတြက သူ႔ကို နည္းနည္းေၾကာက္လို႔လည္း ျဖစ္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သူဟာ ေႏြးေထြးၾကင္နာတဲ့လူတစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္မကို သူစကားေျပာတဲ့အခါ ကၽြန္မရင္ခုန္ေနတာကို ကၽြန္မခံစားမိတယ္။ သူနဲ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း ကၽြန္မေနခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါဟာမျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မ သိတယ္။ ကၽြန္မတို႔ေတြ႔စအခ်ိန္မွာ မင္းသား ကၽြန္မကိုခ်စ္ခဲ့သလား၊ ဟင့္အင္း.. မခ်စ္ခဲ့ဘူးလို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ေတြ႔ဆံုတိုင္း ကၽြန္မတို႔ နီးသထက္နီးကပ္လာၿပီလို႔ ခံစားခဲ့မိတယ္။”

၁၉၃၃ခုႏွစ္ ဇြန္လမွာ Wallis အတြက္ ေမြးေန႔ပဲြတစ္ခုကို Edward က်င္းပေပးခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္ပိုင္း လအေတာ္ မ်ားမ်ားမွာ Edward ဟာ လန္ဒန္မွာ႐ွိတဲ့ Wallis ရဲ႕တိုက္ခန္းဆီ ေန႔တိုင္းနီးပါးအလည္ေရာက္ခဲ့တယ္။

တစ္ညေနမွာ Wallisနဲ႔ Ernest ကို မင္းသားက ၾသစႀတီးယားမွာ ႏွင္းေလွ်ာစီးဖို႔ ဖိတ္ေခၚခဲ့တယ္။

“ေဆာရီးပါ အ႐ွင္.. ကၽြန္ေတာ္ အေမရိကန္ကိုအလုပ္နဲ႔သြားဖို႔႐ွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ Wallis နဲ႔ သူ႔အန္တီက အ႐ွင္နဲ ႔လိုက္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္” လို႔ Mr Simpson စကားျပန္တယ္။

“Kitzbuhel ကို သြားတုန္းက ကၽြန္မတို႔ဟာ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီကျပန္လာေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ခ်စ္သြားမိၾကၿပီ။ လအနည္းငယ္အၾကာမွာ မင္းသားက ကၽြန္မကို လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းခဲ့တယ္။ ဒါဟာ အိပ္မက္ တစ္ခုလိုပါပဲ…” လို႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ Wallis က ေရးသားခဲ့ပါတယ္။

××××
အဂၤလိပ္မူရင္းဖတ္လိုသူအတြက္ http://vk.com/doc28773765_231432051?hash=314b57fea542ed164a&dl=6e9058f7014fe9e62a (ဘာသာျပန္မွားယြင္းတာ၊ အသံုးအႏႈန္း မွားယြင္း သံုးစဲြမိတာ႐ွိခဲ့ရင္ ေက်းဇူးျပဳၿပီးေျပာျပေပးပါလို႔.. ကၽြန္မက ကၽြန္မပိုကၽြမ္းက်င္တဲ့ တ႐ုတ္ဘာသာကေန ျမန္မာ ဘာသာအျဖစ္ ဘာသာျပန္ဆိုပါတယ္)

ႏိုင္းႏိုင္းစေန (Sept. 17. 2014)
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(lwanmapyay.blogspot.com) လြမ္းမေျပ သုတရပ္၀န္း | Facebook

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...