ဘုရင္တစ္ပါးရဲ႕ အခ်စ္ပံုျပင္ (The Love of a King) (အပိုင္း ၁၀)

(၁ဝ) ထိမ္းျမားမဂၤလာ

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္မွာ Edward က Boulogneကေန Wallisဆီ ဖုန္းဆက္ လိုက္ပါတယ္။

“ကိုယ္ရဲ႕အသံလႊင့္ စကားကို ၾကားၿပီးၿပီလား”

“ဟုတ္ကဲ့.. ၾကားပါတယ္”

“ဘယ္လို ထင္လဲ”

“အဲဒီတုန္းက အခန္းထဲမွာ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း ႐ွိေနခဲ့ပါတယ္။ အ႐ွင္ရဲ႕စကားသံကို ၾကားေတာ့ ကၽြန္မ အရမ္းဝမ္းနည္း မိတယ္။ မ်က္ႏွာကို လက္နဲ႔အုပ္ၿပီး ကၽြန္မငိုခဲ့မိတယ္။ ကၽြန္မ မေအာင့္ အီးႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ကၽြန္မ အတြက္နဲ႔ အရာရာ အားလံုးကို ႐ွင္စြန္႔လႊတ္ခဲ့တယ္။ Edward.. ႐ွင့္ကို ကၽြန္မ အရမ္းခ်စ္တယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ အတူေနရင္ ႐ွင္ဟာ ကမာၻေပၚမွာ အေပ်ာ္ဆံုးသူ ျဖစ္လိမ့္မယ္”။

“အခုပဲ ကိုယ္ေပ်ာ္႐ႊင္ေနခဲ့ပါၿပီ… မင္းဟာ ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ အရာအားလံုးပါ”

၆လလြန္ေျမာက္ၿပီးေနာက္ ၁၉၃၇ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၃ရက္ေန႔မွာ Edwardနဲ႔ Wallis တို႔ ထိမ္းျမားခဲ့ၾကတယ္။ ေတာ္ဝင္ မိသားစုတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် မဂၤလာပဲြကို မတက္ေရာက္ခဲ့ပါဘူး။ အဲဒီႏွစ္မွာ Edward ၄၃ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး Wallisက ၄၁ႏွစ္ျဖစ္ပါတယ္။ အခုခ်ိန္ သူတို႔မွာ The Duke နဲ႔ The Duchess Windsorဆိုတဲ့ နာမည္သစ္တစ္ခု ရေနခဲ့ပါၿပီ။

ရက္သတၱပတ္အတန္ငယ္အၾကာမွာ Edward က ညီေတာ္ ဘုရင္ George ကို စာတစ္ေစာင္ေရးပို႔ခဲ့ပါတယ္။

“မဂၤလာပဲြကို ညီေတာ္မတက္ေရာက္ခဲ့တာ အရမ္းအံ့ၾသမိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခုအခ်ိန္မွာ Wallisက ကိုယ့္ရဲ႕ ဇနီးမယားျဖစ္သြားပါၿပီ။ ဘယ္အရာကမွ ဒါကိုေျပာင္းလဲလို႔ မရႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ျပင္သစ္မွာ ကိုယ္တို႔ အိမ္ တစ္အိမ္႐ွိတာ ညီေတာ္သိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပင္သစ္က ကိုယ့္အိမ္မဟုတ္ပါဘူး။ Wallisနဲ႔အတူ ဝင္ဆာရဲတိုက္ ဆီ ကိုယ္ျပန္ေနခ်င္ပါတယ္” လို႔ သူေရးခဲ့တယ္။

“ေတာင္းပန္ပါတယ္.. Edward.. အဲဒီအမ်ဳိးသမီးအေပၚ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အျမင္ကို အစ္ကိုသိပါတယ္။ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ မႏွစ္သက္ပါဘူး။ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွ ႏွစ္သက္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီမွာ အစ္ကိုလာတည္းလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Wallis မရဘူး” လို႔ ဘုရင္George က စာျပန္ခဲ့ပါတယ္။

“ကၽြန္ေတာ့္ညီေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခြးတစ္ေကာင္လို ပစ္ပယ္ထားခဲ့ပါတယ္။ သူလုပ္ခဲ့သမွ်ကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္သက္ေမ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီေနာက္ပိုင္းကစ ကၽြန္ေတာ့္မိသားစုကို ကၽြန္ေတာ္မလိုအပ္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ ခဲ့ပါတယ္။ Wallisကို သူတို႔လက္မခံခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္လက္မခံခဲ့ေတာ့ပါဘူး” လို႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ Edward က အဲဒီလိုေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။

××××
အဂၤလိပ္မူရင္းဖတ္လိုသူအတြက္ http://vk.com/doc28773765_231432051?hash=314b57fea542ed164a&dl=6e9058f7014fe9e62a

ႏိုင္းႏိုင္းစေန (Sept. 19. 2014)
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(lwanmapyay.blogspot.com) လြမ္းမေျပ သုတရပ္၀န္း | Facebook

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...