သင့္ကေလးကို ေန႔တိုင္းေမးသင့္ေသာ စကား ( ၄ ) ခြန္း
ကေလး ေက်ာင္းကျပန္လာရင္ အခ်ိန္ယူၿပီး စိ္တ္ပါ ၀င္စားစြာနဲ႔ သင့္ကေလးကို ေအာက္ပါေမးခြန္း ( ၄ ) ခု နဲ႔ ေန႔တိုင္း ေဆြးေႏြးၾကည့္ပါ။ ရက္ေတြၾကာ လာတာနဲ႔ အမ်ွ အလြန္ အက်ဳိးရိွတာကို သင္ေတြ႔ရိွ လာပါ လိမ့္မည္။ ဒီေနရာမွာ “သား”လို႔သံုးထားေပမဲ့ “သမီး” ရွင္အတြက္လည္း ပါ၀င္ပါတယ္။
၁။ ေက်ာင္းမွာ သားဘာစိတ္၀င္စားစရာေတြ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့သလဲ
ဒီေမးခြန္း ဟာ သင့္ကေလးရဲ႔ တန္ဖိုးအျမင္ကို တိုင္းတာဖို႔ပါ။ သူ႔ရဲ႔ အတြင္းစိတ္ထဲမွာ ဘယ္အရာေတြကို အေကာင္းဟု သပ္မွတ္ၿပီး ဘယ္အရာမ်ားကိုေတာ့ အဆိုးသပ္မွတ္ထားပါသလဲ၊ ဘာေၾကာင့္အဲလို ျမင္ တာလဲ။ မိဘေတြသိဖို႔ လိုပါတယ္။ အဲဒါသိသြားရင္ ကေလးရဲ႔ စိတ္လမ္းေၾကာင္း ကို ကူညီလမ္းညြန္ ဖို႔ နည္းလမ္းရွာေတြ႔သြားပါတယ္။
၂။ ဒီကေန႔ သားဘာေကာင္းတာေတြ လုပ္ႏိုင္ခဲ့သလဲ
ေကာင္းမူတစ္ခု ေန႔စဥ္ျပဳခုိင္းတာပါ။ အားေပးတဲ့ေမးခြန္းလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ကေလးရဲ႔ မိမိကိုယ္မိမိ ယံုၾကည္ခ်က္ တိုးပြားေစတဲ့ ေမးခြန္းမ်ုဳိးပါ။ သားဒီေန႔ ေက်ာင္းမွာ ဘာလုပ္ခဲ့သလဲ၊ အဲဒီလုပ္ခဲ့တဲ့ အရာ ဘယ္လိုေကာင္းသလဲ ရွင္းျပခုိင္းတာပါ။
၃။ ဒီေန႔ သား ဘာေတြ အသိတိုးၿပီး ဘာေတြ ရလိုက္သလဲ
ဘယ္ဘာသာေတြ ကို ဘယ္လိုသင္ယူခဲ့ သလဲ ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းမ်ဳိးပါ။ သြယ္၀ိုက္ေမးတဲ့ သေဘာပါ။ သင္ခဲ့တဲ့ ဘာသာအေၾကာင္းအရာေတြကို တာ၀န္ေက်ၿပီ ၊ သင္ၿပီးၿပီးေရာ ဆိုတဲ့သေဘာမ်ဳိးျဖင့္မဟုတ္ပဲ တစ္ခုခု အသိတိုးလိုက္တယ္။ တစ္ခုခု ရလိုက္တယ္ဆိုတဲ့ တန္ဖိုးအျမင္ ၀င္လာေအာင္ ျပဳစု ပ်ဳိးေထာင္တဲ့ ေမး ခြန္းမ်ဳိးပါ။ သင္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ျပန္လည္ စမ္း စစ္ခိုင္းရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။ အတန္းထဲမွာ ပိုမိုဂရုစိုက္လာေအာင္ သြယ္၀ိုက္ၿပီး အားေပးရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။
၄။ ေဖေဖ ( သို႔ )ေမေမ ဘာကူညီေပးရမွာလဲ
ငါတို႔မင္းကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ မင္းရဲ႔ ေနာက္မွာ အၿမဲရိွတယ္။ အေၾကာင္းအက်ဳိး နဲ႔ ညီညြတ္ရင္ မင္းကို ကူညီဖို႔ အသင့္ရိွတယ္။ကိုယ္တိုင္ႀကိဳးစားရမွာက မင္းရဲ႔ တာ၀န္ျဖစ္တယ္။ မိဘရဲ႔ အခ်စ္ကို ျပသတဲ့ အျပင္ သားသမီးကိုလည္း ကိုယ့္တာ၀န္ကို သိေစတဲ့ ေမးခြန္းျဖစ္ပါတယ္။
မိဘမ်ား အတြက္ အသံုး၀င္ႏိုင္ပါေစ ။
Ref: Wechat
Aung Ko Latt
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+
၁။ ေက်ာင္းမွာ သားဘာစိတ္၀င္စားစရာေတြ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့သလဲ
ဒီေမးခြန္း ဟာ သင့္ကေလးရဲ႔ တန္ဖိုးအျမင္ကို တိုင္းတာဖို႔ပါ။ သူ႔ရဲ႔ အတြင္းစိတ္ထဲမွာ ဘယ္အရာေတြကို အေကာင္းဟု သပ္မွတ္ၿပီး ဘယ္အရာမ်ားကိုေတာ့ အဆိုးသပ္မွတ္ထားပါသလဲ၊ ဘာေၾကာင့္အဲလို ျမင္ တာလဲ။ မိဘေတြသိဖို႔ လိုပါတယ္။ အဲဒါသိသြားရင္ ကေလးရဲ႔ စိတ္လမ္းေၾကာင္း ကို ကူညီလမ္းညြန္ ဖို႔ နည္းလမ္းရွာေတြ႔သြားပါတယ္။
၂။ ဒီကေန႔ သားဘာေကာင္းတာေတြ လုပ္ႏိုင္ခဲ့သလဲ
ေကာင္းမူတစ္ခု ေန႔စဥ္ျပဳခုိင္းတာပါ။ အားေပးတဲ့ေမးခြန္းလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ကေလးရဲ႔ မိမိကိုယ္မိမိ ယံုၾကည္ခ်က္ တိုးပြားေစတဲ့ ေမးခြန္းမ်ုဳိးပါ။ သားဒီေန႔ ေက်ာင္းမွာ ဘာလုပ္ခဲ့သလဲ၊ အဲဒီလုပ္ခဲ့တဲ့ အရာ ဘယ္လိုေကာင္းသလဲ ရွင္းျပခုိင္းတာပါ။
၃။ ဒီေန႔ သား ဘာေတြ အသိတိုးၿပီး ဘာေတြ ရလိုက္သလဲ
ဘယ္ဘာသာေတြ ကို ဘယ္လိုသင္ယူခဲ့ သလဲ ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းမ်ဳိးပါ။ သြယ္၀ိုက္ေမးတဲ့ သေဘာပါ။ သင္ခဲ့တဲ့ ဘာသာအေၾကာင္းအရာေတြကို တာ၀န္ေက်ၿပီ ၊ သင္ၿပီးၿပီးေရာ ဆိုတဲ့သေဘာမ်ဳိးျဖင့္မဟုတ္ပဲ တစ္ခုခု အသိတိုးလိုက္တယ္။ တစ္ခုခု ရလိုက္တယ္ဆိုတဲ့ တန္ဖိုးအျမင္ ၀င္လာေအာင္ ျပဳစု ပ်ဳိးေထာင္တဲ့ ေမး ခြန္းမ်ဳိးပါ။ သင္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ျပန္လည္ စမ္း စစ္ခိုင္းရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။ အတန္းထဲမွာ ပိုမိုဂရုစိုက္လာေအာင္ သြယ္၀ိုက္ၿပီး အားေပးရာလည္း ေရာက္ပါတယ္။
၄။ ေဖေဖ ( သို႔ )ေမေမ ဘာကူညီေပးရမွာလဲ
ငါတို႔မင္းကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ မင္းရဲ႔ ေနာက္မွာ အၿမဲရိွတယ္။ အေၾကာင္းအက်ဳိး နဲ႔ ညီညြတ္ရင္ မင္းကို ကူညီဖို႔ အသင့္ရိွတယ္။ကိုယ္တိုင္ႀကိဳးစားရမွာက မင္းရဲ႔ တာ၀န္ျဖစ္တယ္။ မိဘရဲ႔ အခ်စ္ကို ျပသတဲ့ အျပင္ သားသမီးကိုလည္း ကိုယ့္တာ၀န္ကို သိေစတဲ့ ေမးခြန္းျဖစ္ပါတယ္။
မိဘမ်ား အတြက္ အသံုး၀င္ႏိုင္ပါေစ ။
Ref: Wechat
Aung Ko Latt
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+
- (အရှေ့သို့) မိဘမ်ားသို႔ အႀကံျပဳခ်က္ Syphilis Tests ဆစ္ဖလစ္ေရာဂါ စမ္းသပ္နည္းမ်ား (+18)Cytotec (Misoprostol) ေဆးသံုးနည္းAbortion causes ကိုယ္ဝန္ပ်က္ေစတဲ့ အေၾကာင္းတရားေတြ (+18)လာမယ့္ ဧျပီလ (၁၁) ရက္ေန႔တြင္ မႏၱေလးျမိဳ႔မွာ က်င္းပမယ့္ Past & Present SOE THU LIVE @ Mandalay စာနယ္ဇင္းရွင္းလင္းပြဲ Acer Aspire E1-510P-2671 Laptop Review JAVA leaning Myanmar (PDF)
- (အနောက်သို့) ျမန္မာစာ အေျပာအဆုိအေရးအသား အေလးထားဖြယ္ Syphilis Tests ဆစ္ဖလစ္ေရာဂါ စမ္းသပ္နည္းမ်ား (+18)Cytotec (Misoprostol) ေဆးသံုးနည္းAbortion causes ကိုယ္ဝန္ပ်က္ေစတဲ့ အေၾကာင္းတရားေတြ (+18)လာမယ့္ ဧျပီလ (၁၁) ရက္ေန႔တြင္ မႏၱေလးျမိဳ႔မွာ က်င္းပမယ့္ Past & Present SOE THU LIVE @ Mandalay စာနယ္ဇင္းရွင္းလင္းပြဲ Acer Aspire E1-510P-2671 Laptop Review JAVA leaning Myanmar (PDF)