အေျခခံပညာ ေက်ာင္းသားတိုင္း၏ အကဲျဖတ္ မွတ္တမ္းမ်ား ျပန္လည္ စိစစ္ရန္ တိုက္တြန္း

အေျခခံ ပညာ မူလတန္းမွ အထက္တန္း အဆင့္ အထိ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ား၏ ပညာ အရည္အခ်င္း မွတ္တမ္းခ်ဳပ္ (CPR) ကို အတန္းပိုင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား ေသခ်ာ စိစစ္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပညာေရး ျမႇင့္တင္မႈ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေရး ေကာ္မတီ ပညာရွင္အဖြဲ႔ နာယက ဦးသန္းဦးက ေျပာၾကားသည္။

ဇူလိုင္လ ၂၁ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ စိန္ရတု ခန္းမတြင္ က်င္းပေသာ ပညာေရးျမႇင့္တင္မႈ အစီအစဥ္ႏွင့္ ဆရာအခန္းက႑ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ၎က ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

လာမည့္ တကၠသိုလ္ ဝင္ခြင့္သစ္တြင္ အမွတ္စာရင္းထက္ CPR မွတ္တမ္းကို ပိုအေလးထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ ၁၂ တန္း ပညာေရး (KG+၅+၄+၃) မစတင္မီ CPR ကို ျပင္ဆင္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ဦးသန္းဦးက ဆက္လက္ ေျပာဆိုသည္။

“အခုက CPR ကို ေပါ့တိေပါ့ဆေတြ လုပ္ေနတာ။ ကေလး တစ္သက္တာကို အဆုံးအျဖတ္ေပးမယ့္ မွတ္တမ္းကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ျဖည့္ပါ။ မပ်င္းပါနဲ႔” ဟု ၎က တိုက္တြန္းလိုက္သည္။

မူလတန္း၊ အလယ္တန္းႏွင့္ အထက္တန္းေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား၏ ေက်ာင္းစည္းကမ္း၊ ဘာသာရပ္ အလိုက္ မွတ္တမ္းႏွင့္ ကိုယ္ေရး အခ်က္အလက္တို႔ကို ပညာသင္ႏွစ္အလိုက္ ျပဳစုထားေသာ မွတ္တမ္းကို CPR ဟုေခၚၿပီး ေက်ာင္းေျပာင္းသည့္အခ်ိန္တြင္ ေက်ာင္းေျပာင္းလက္မွတ္ႏွင့္ အတူ CPR ပါ ထည့္ေပးရ သည္။

“ႏွစ္တန္း၊ သုံးတန္း ကေလးေတြ ေက်ာင္းေျပာင္းရင္ ဒီလက္မွတ္ ထည့္ေပးရတယ္။ ေလးတန္းဆို မေပးရဘူး။ အဲဒီ ကေလးရဲ႕ မွတ္တမ္းက သူ႔ေက်ာင္းမွာ သိမ္းထားရမွာ။ ဒါကို တခ်ဳိ႕ေက်ာင္းေတြက ေတာင္းတာရွိတယ္” ဟု ေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးတစ္ဦးက The Voice သို႔ မွတ္ခ်က္ေပးသည္။

လာမည့္ ပညာသင္ႏွစ္မ်ားတြင္ ေဆးတကၠသိုလ္ အပါအဝင္ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ အသစ္မ်ားအတြက္ ရမွတ္တစ္ခုႏွင့္ အကဲျဖတ္မည္ မဟုတ္ဘဲ အင္တာဗ်ဴး၊ အရည္အခ်င္းစစ္ စာေမးပြဲႏွင့္ ပညာေရး အရည္အခ်င္း အကဲျဖတ္ မွတ္တမ္းတို႔ကို ၾကည့္ကာ ဆုံးျဖတ္သြားဖြယ္ ရွိေၾကာင္း ဦးသန္းဦးထံမွ သိရသည္။


The Voice Daily, 22.7.2104
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(lwanmapyay.blogspot.com) လြမ္းမေျပ သုတရပ္၀န္း | Facebook

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...