ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ စမတ္ဖုန္းဂိမ္းေစ်းကြက္ တန္ဖိုးေဒၚလာ ၅.၄ ဘီလီယံရွိလာ

အတြဲ (၁၅)၊ အမွတ္ (၁၄)


ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ ျပည္တြင္းစမတ္ဖုန္း ဂိမ္းေစ်းကြက္သည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ဂ်ပန္ယန္း ၅၄၆.၈ ဘီလ်ံ (ေဒၚလာ ၅.၄ သန္း) ရွိၿပီး ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ကထက္ ၁၇၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျမင့္တက္ လာေၾကာင္းသိရသည္။

အဆိုပါ တင္ျပခ်က္ကို CyberZ မွျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး တိုက်ိဳအေျခစိုက္ အင္တာနက္ေကာ္ပိုေရးရွင္း ကုမၸဏီ CyberAgent ၏လက္ေအာက္ခံ ကုမၸဏီတစ္ခုလည္းျဖစ္သည္။ CyberZ အေနျဖင့္ ကမၻာေပၚတြင္ ဂ်ပန္တစ္ႏုိင္ငံတည္းသာ ႀကီးမားသည့္ feature ဖုန္းဂိမ္းေစ်းကြက္ ရွိျခင္းေၾကာင့္အာ႐ံုစိုက္ ေလ့လာခဲ့ သည္။ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ Mobile Content Forum (MCF) တြင္ CyberZ က ၂၀၁၂ ခုႏွစ္က feature ဖုန္းဂိမ္းေစ်းကြက္ တန္ဖိုးသည္ ၂.၁ ဘီလ်ံရွိခဲ့သည္။ MCF က ၂၀၁၂ ခုႏွစ္က ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ စမတ္ဖုန္းဂိမ္းေစ်းကြက္ ေဒၚလာ ၂.၇ ဘီလ်ံတိုးတက္လာပံုကို ႏႈိင္းယွဥ္ေလ့လာခဲ့သည္။

Browser ေပၚအေျခခံသည့္ စမတ္ဖုန္းဂိမ္းမ်ားသည္လည္း စမတ္ဖုန္းဂိမ္းမ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏုိင္ၿပီး ၎ဂိမ္းမ်ားအသံုးျပဳမႈ ျမင့္တက္ေသာေၾကာင့္ CyberZ က ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကေဒၚလာ ၅.၄ ဘီလ်ံမွ ယခုႏွစ္အတြင္းေဒၚလာ ၆.၅ ဘီလ်ံအထိ တိုးတက္လာဖြယ္ရွိေၾကာင္း သံုးသပ္ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

-စိုးထက္
Ref: Techinasia
Internet Journal

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...