ဆယ္ေက်ာ္သက္ လူငယ္မ်ား၏ tablet ႏွင့္ ကြန္ပ်ဴတာမွဗီဒီယို ၾကည့္႐ႈမႈႏႈန္း တီဗီြထက္ပိုမ်ားဟုဆို
အတြဲ (၁၅)၊ အမွတ္ (၁၄)
photo:google
အသက္ ၁၄ ႏွစ္မွ ၂၄ ႏွစ္အရြယ္ လူငယ္မ်ားသည္ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈရာတြင္ တီဗီြတြင္ၾကည့္႐ႈျခင္းထက္ ကြန္ပ်ဴတာမ်ား၊ စမတ္ဖုန္းမ်ား၊ tablet မ်ားႏွင့္ ဂိမ္းစက္မ်ားမွ ၾကည့္႐ႈျခင္းကို ပိုမိုျပဳလုပ္ၾကေၾကာင္း Deloitte ၏ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ တစ္ရပ္အရသိရသည္။
အဆိုပါ လူငယ္မ်ားအနက္ ၃၂ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ၎တို႔၏ကြန္ပ်ဴတာမ်ားေပၚတြင္ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈၾကၿပီး ၇ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ tablet မ်ားေပၚမွၾကည့္႐ႈၾကေၾကာင္း ဆိုသည္။
အသက္ ၆၇ ႏွစ္ႏွင့္ အထက္ ၉၇ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ဗီဒီယိုမ်ားကိုတီဗီြတြင္ ၾကည့္႐ႈၾကၿပီး အသက္ ၂၅ ႏွစ္မွ ၃၀ ႏွစ္အရြယ္ ၅၃ ရာခုိင္ႏႈန္းမွာလည္း တီဗီြေပၚတြင္သာ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈၾကေၾကာင္း သိရသည္။
အကယ္၍ tablet ႏွင့္ကြန္ပ်ဴတာမ်ားေပၚမွ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈမႈႏႈန္း ဆက္လက္ျမင့္တက္လာပါက 4K တီဗီထုတ္လုပ္သူမ်ားအေနျဖင့္ ၎တို႔၏ အာ႐ံုစိုက္မႈကို ျပန္လည္စဥ္းစား သံုးသပ္ရန္လိုအပ္လာဖြယ္ ရွိသည္။
-ေနာင္ေနာင္
Ref: Engadget
Internet Journal
photo:google
အသက္ ၁၄ ႏွစ္မွ ၂၄ ႏွစ္အရြယ္ လူငယ္မ်ားသည္ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈရာတြင္ တီဗီြတြင္ၾကည့္႐ႈျခင္းထက္ ကြန္ပ်ဴတာမ်ား၊ စမတ္ဖုန္းမ်ား၊ tablet မ်ားႏွင့္ ဂိမ္းစက္မ်ားမွ ၾကည့္႐ႈျခင္းကို ပိုမိုျပဳလုပ္ၾကေၾကာင္း Deloitte ၏ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ တစ္ရပ္အရသိရသည္။
အဆိုပါ လူငယ္မ်ားအနက္ ၃၂ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ၎တို႔၏ကြန္ပ်ဴတာမ်ားေပၚတြင္ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈၾကၿပီး ၇ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ tablet မ်ားေပၚမွၾကည့္႐ႈၾကေၾကာင္း ဆိုသည္။
အသက္ ၆၇ ႏွစ္ႏွင့္ အထက္ ၉၇ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ဗီဒီယိုမ်ားကိုတီဗီြတြင္ ၾကည့္႐ႈၾကၿပီး အသက္ ၂၅ ႏွစ္မွ ၃၀ ႏွစ္အရြယ္ ၅၃ ရာခုိင္ႏႈန္းမွာလည္း တီဗီြေပၚတြင္သာ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈၾကေၾကာင္း သိရသည္။
အကယ္၍ tablet ႏွင့္ကြန္ပ်ဴတာမ်ားေပၚမွ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈမႈႏႈန္း ဆက္လက္ျမင့္တက္လာပါက 4K တီဗီထုတ္လုပ္သူမ်ားအေနျဖင့္ ၎တို႔၏ အာ႐ံုစိုက္မႈကို ျပန္လည္စဥ္းစား သံုးသပ္ရန္လိုအပ္လာဖြယ္ ရွိသည္။
-ေနာင္ေနာင္
Ref: Engadget
Internet Journal