Touchscreen ကိရိယာမ်ားက ကေလးမ်ား ဘာသာစကား သင္ယူမႈကို ထိခိုက္ေစႏုိင္



ယေန႔ေခတ္ လူေနမႈဘဝတြင္ Touchscreen နည္းပညာသံုး စမတ္ကိရိယာမ်ားသည္ ကေလးမ်ား အမက္ေမာဆံုး ကစားစရာေလးမ်ား ျဖစ္လာၾကသည္။ တစ္ဖက္တြင္လည္း ယင္းအေျခအေနသည္ ကေလးမ်ား၏ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈတြင္ အတန္ငယ္ ထိခုိက္သက္ေရာက္ႏုိင္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ားက သတိေပးခဲ့သည္။ အသက္(၃)ႏွစ္ အရြယ္ထိ ကေလးငယ္မ်ားတြင္ ၎တို႔၏ သင္ယူမႈ အရည္အေသြးကို အေထာက္အပံ့ မျပဳသည့္ ကစားစရာမ်ားျဖင့္ ေဆာ့ကစားျခင္းက ဘာသာစကား မွတ္သားႏိုင္မႈ အပိုင္းတြင္ အတန္ငယ္ အားနည္းသြားေစတတ္ေၾကာင္း သိရသည္။ Tablet ကြန္ပ်ဴတာမ်ားကဲ့သို႔ ကစားစရာမ်ားသည္ ယခုအခါ ကေလးငယ္မ်ားႏွင့္ အလြန္နီးစပ္မႈ ရွိလာခဲ့သည္။

အေနာက္ႏုိင္ငံ အမ်ားစုတြင္ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ကေလးငယ္အသက္ (၁၁)လမွ် အရြယ္တြင္ ယင္းပစၥည္း ကိရိယာမ်ားကို ထိေတြ႕ကၽြမ္းဝင္မႈ ရွိလာၿပီဟု ဆိုသည္။ အေမရိကန္ႏုိင္ငံ၊ နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ႕ရွိ ကိုဟန္ ကေလးေဆးပညာ စင္တာမွ သုေတသီ အဖြဲ႕သည္ Touchscreen နည္းပညာႏွင့္ ကေလးမ်ား၏ ဉာဏ္ရည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ဆက္စပ္ပံုကို ေလ့လာခဲ့ၾကသည္။ ကေလးမ်ား အေနျဖင့္ Angry Birdsႏွင့္ Fruit Ninjaတုိ႔ကဲ့သို႔ ဂိမ္းမ်ားကို ေဆာ့ကစားေလ့ရွိၿပီး ယင္းတို႔တြင္ သင္ယူမွတ္သားႏိုင္ရန္ လံႈ႕ေဆာ္မႈ သတ္မွတ္ခ်က္ အဆင့္သုညသာ ရွိသည္။ ကေလးမ်ားသည္ Touchscreenေပၚတြင္ ရည္ရြယ္ခ်က္မဲ့ လက္ျဖင့္ ထိေတြ႕ ေဆာ့ကစားေနၿပီး ထိုအေတာအတြင္း ၎တို႔၏ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈအတြက္ သင္ယူမႈ အရည္အခ်င္းကို အဟန္႔အတား ျဖစ္ေပၚေနေစေၾကာင္း ပညာရွင္မ်ားက ေထာက္ျပခဲ့သည္။



“မိဘေတြ အေနနဲ႔ ပံုျပင္စာအုပ္ေလးေတြ၊ သာမန္ ကေလးကစားစရာေလးေတြအစား စမတ္ဖုန္းလို ပစၥည္းေတြကို လက္လႊဲေပးလုိက္တာဟာ ေကာင္းတဲ့ကိစၥေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ မိဘေတြ အေနနဲ႔ Touchscreen နည္းပညာ ပစၥည္းေတြကေန ကေလးေတြရဲ႕ သင္ယူမႈ အာရံုကို ပ်က္ျပားသြားေစႏုိင္တာ သတိျပဳမိေလ့ မရွိဘူးေလ”ဟု ဦးေဆာင္ သုေတသီ ရုသ္မီလန္ေန႔ခ္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ သုေတသီမ်ား သည္ Touchscreenႏွင့္ ပံုမွန္ထိေတြ႕ နီးစပ္ေနေသာ ကေလးမ်ားကို သာမန္ အရုပ္မ်ားႏွင့္ ကစားသည့္ ကေလးမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ရာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ Touchscreen ကစားစရာမ်ား ပိုင္ဆိုင္သည့္ ကေလးမ်ား က ႏႈတ္မႈစြမ္းရည္ အတန္ငယ္ အားနည္းတတ္သည္ကို ေတြ႕ရွိခဲ့သည္။

ေလ့လာမႈမ်ားအရ Touchscreen ပစၥည္းမ်ားကို အသံုးျပဳၿပီး ကေလးမ်ားအတြက္ သင္ယူမႈက႑တြင္ အေထာက္အပံ့ ေပးႏုိင္မည့္ Appမ်ားႏွင့္ နီးစပ္ေစသည့္ မိဘမ်ားလည္း ရွိေသာ္လည္း Touchscreen တြင္ ေပၚေနသည့္ အရုပ္မ်ား၊ ခလုတ္မ်ားကို ရည္ရြယ္ခ်က္မဲ့ ေလွ်ာက္ႏွိပ္ေနသည့္ ကေလးအေရအတြက္ႏွင့္ သင္ယူမႈက႑တြင္ အေထာက္အပံ့ မျဖစ္သည့္ ဂိမ္းမ်ားကို ေဆာ့ကစားသည့္ ကေလးအေရအတြက္က ပိုမ်ားေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

Planet Myanmar Network
May 09 14 - 03:55 AM

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...