iOS ေၾကာင့္ Facebook ေၾကာ္ျငာအျမတ္ေငြ ပိုမိုရရွိဟုဆို

photo: google

အတြဲ (၁၄)၊ အမွတ္ (၄၁)Fri, 10/25/2013 - 12:06

ေစ်းကြက္သုေတသနအဖြဲ႕ Nanigans ၏ေၾကာ္ျငာ platform အခ်က္အလက္သစ္အရ iPhone ေပၚတြင္ မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာျပဳလုပ္သည့္ Facebook ေၾကာ္ျငာရွင္မ်ား၏ အျမတ္ေငြသည္ Android ေၾကာ္ျငာမ်ားထက္ ၁၇၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္းနီးပါး ပိုမိုေၾကာင္းသိရသည္။

အဆိုပါ ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ကို Facebook ေပၚရွိေၾကာ္ျငာ ၂၀၀ ဘီလီယံေက်ာ္ကို ေျခရာခံကာျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး iPhone သံုးစြဲ သူသည္ Android သံုးစြဲသူမ်ား မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာကို ပိုမိုအသံုးျပဳၾကေၾကာင္း၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ပထမသံုးလပတ္တြင္ iOS ေပၚမွ click တစ္ ခ်က္ျပဳလုပ္သည့္ အျမတ္ေငြသည္ Android ထက္ပွ်မ္းမွ် 6.1 ရာခုိင္ႏႈန္းျမင့္မားေၾကာင္း၊ iOS ေပၚတြင္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ျပန္လည္ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ Android ထက္ပွ်မ္းမွ် ၁၇.၉ ရာခိုင္ႏႈန္းျမင့္မားေၾကာင္း Nanigans မွေဖာ္ျပခဲ့သည္။

ထို႔အျပင္ လက္လီေရာင္းခ်သူမ်ား၏ ေၾကာ္ျငာက႑တြင္ ျပန္လည္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပမာဏသည္ iOS ေပၚတြင္ေၾကာ္ျငာသံုးစြဲမႈ၏ 162 ရာခိုင္ႏႈန္းရွိၿပီး Android ေပၚတြင္ ေၾကာ္ျငာသံုးစြဲမႈ ေအာက္ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလ်ာ့နည္းေၾကာင္း သိရသည္။

Facebook သည္ ယခုႏွစ္တြင္ Android ထုတ္ကုန္မ်ားအတြက္ Facebook Home ကိုျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ၿပီး အျခားေသာ platform မ်ား တြင္ Chat Heads features မ်ားကို ထည့္သြင္းေပးခဲ့ေသာ္လည္း iOS ၏မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာ အျမတ္ေငြက Android ထက္သာလြန္ေနျခင္းမွာ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ေကာင္းေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။

-ေနာင္ေနာင္
Ref: MacRumors
Internet Journal

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...