သင္သည္သာ သင့္ဘဝရဲ႕ မန္ေနဂ်ာ
Written by သရက္တန္း စုိးေရႊ (စိတ္ပညာ)
မိခင္၏ ဝမ္းအတြင္းမွ ထုံးျဖဴျဖဴ အုတ္ဂူအထိ သြားေသာ ခရီးကုိ ဘဝခရီးဟု အလြယ္ ဆုိႏုိင္ေပသည္။ ဘဝတစ္ခုကုိ ရလာသူ တိုင္း မျဖစ္မေန လုပ္ေဆာင္ရေသာ အရာမွာ စီမံခန္႔ခဲြျခင္း မ်ား ပင္ျဖစ္သည္။ တစ္ နည္းအားျဖင့္လူသည္ ကုိယ့္ဘဝ အတြက္ တာ ကုိယ္သာမန္ေနဂ်ာ ျဖစ္ေန တတ္ေပသည္။ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးအတြက္ စီမံခန္႔ခဲြမႈ တုိ႔ေကာင္းရန္ လုိအပ္လွေပသည္။ ထုိ႔အျပင္လူတုိင္းမသိမသာ ျပဳမူေနေသာ စီမံခန္႔ခဲြမႈ ကေလးမ်ား ကုိ ေမ့ေနတတ္ၾကေပသည္။ လူတုိင္းသည္ ကုိယ့္ဘဝအတြက္ မန္ေနဂ်ာျဖစ္ သည့္အတြက္ အိပ္ရာထမွစကာ မ်က္ႏွာသစ္ျခင္း၊ သြားတုိက္ျခင္း၊ အိမ္မႈကိစၥ လုပ္ျခင္းမွ အမ်ဳိးမ်ဳိး ကိုယ္တုိင္ စီမံခန္႔ခဲြ လုပ္ေဆာင္ၿပီး ျဖစ္ေနေပသည္။ သုိ႔အတြက္ စာ႐ႈသူပထမဦးစြာ သိရွိရသည့္ အရာမွာ လူတိုင္းဟာ မန္ေနဂ်ာ ပင္ျဖစ္ေပသည္။
လူတုိင္းေန႔စဥ္ သင္ယူေနၾကရသည္။ အသက္ႀကီးသည္အထိ သင္ယူေနၾကရသည့္ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္ မွလူတုိင္းကုိ သင္ေပးေနၿမဲပင္ ျဖစ္သည္။ အသက္ ၈၀ အရြယ္အဘြားျဖစ္သူမွ သူ႔ေျမးမေလး ဝတ္စား ပုံကုိၾကည့္ကာ စုိးရိမ္စြာ သတိေပးေသာစကားတြင္ “ငါ့ေျမး ထမီကဲြေနတယ္ဟဲ့ မသိဘူးလား” ဟု ေမး လာတတ္ေပသည္။ ေျမးျဖစ္သူက ထမီကဲြတာမဟုတ္ပါဘူး ထမီစကတ္ကုိ သက္သက္ ခဲြထားတာဟု ရွင္းျပခ်င္သည္ပင္ အလုိုလုိ သင္ယူၿပီးျဖစ္သြား တတ္ေပသည္။
သင္ယူျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သုေတသနျပဳလုပ္ထားသည္မွာ ၾကားျခင္းသည္ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းမွတ္မိ ေစ သည္။ ငါၾကားတယ္။ ငါေမ့တယ္ဟု အလြယ္မွတ္ထားေလ့ရွိသည္။ ျမင္ျခင္းသည္ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္း မွတ္မိေစ ကာ ျမင္ျခင္းသည္ စဲြၿမဲေစၿပီး ငါျမင္တယ္ ငါမွတ္မိတယ္ဟု မွတ္သားေလ့ရွိသည္။
ထုိ႔အတူပင္ ကုိယ္တုိင္လက္ေတြ႕ျပဳမူျခင္းသည္ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္းအထိ မွတ္မိၿပီးျပဳလုပ္ရန္ အသင့္ေတာ္ ဆုံးႏွင့္ အသုံးအဝင္ဆုံးပင္ျဖစ္သည္။ အလြယ္မွတ္သားမႈတြင္ ငါကိုယ္တုိင္လုပ္တယ္။ ငါနားလည္သြား ၿပီဟု မွတ္သား ထားတတ္ၾကေပသည္။
လူတုိင္းကုိယ့္ဘဝအတြက္ မန္ေနဂ်ာျဖစ္သည့္အတြက္ ကုိယ့္ဘဝေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ အဓိက ေဆာင္ ထား ရမည့္ အရာတစ္ခု ရွိေပသည္။ ထုိအရာမွာ ေစ့ေဆာ္ တုိက္တြန္းျခင္း စိတ္တြန္းအားေပးျခင္း (Mothivation) ပင္ျဖစ္သည္။ လုပ္ကုိင္ေဆာင္ရြက္မႈအစုစုတြင္ စိတ္တက္ႂကြစြာ ပါဝင္ေဆာင္ေရး စိတ္ကုိ တြန္းအားေပးၾက ရေပမည္။
ေတာင္တက္မည္ဆုိပါက ေတာင္တက္ ၾကတာေပါ့ဆုိေသာ ေလသံထက္ တက္မယ္ကြာ ေရာက္ေအာင္ တက္မယ္ဆုိေသာ အားပါသည့္ ေလသံတုိ႔ျဖစ္ေအာင္ တြန္းအားေပးၾကရေပမည္။ ေျပးမည္ဆုိက ေျပး ၾကတာေပါ့ဆုိျခင္းထက္ ေျပးမယ္ကြာ ပန္းတုိင္ေရာက္ေအာင္ ေျပးမယ္ဟုဆုိကာ ေျပးသင့္လွေပသည္။
အေနအထုိင္အျပဳအမူ အေျပာအဆုိတုိင္း တက္ႂကြေနေစရန္ ဘဝမန္ေနဂ်ာမ်ား ျပဳလုပ္ေပးၾကရေပ မည္။ ကုိယ့္ဘဝအတြက္ ကုိယ္တုိင္တက္ႂကြစြာ စီမံတတ္ၾကရေပမည္။ ဘဝမန္ေနရဂ်ာမ်ား ေအာင္ျမင္ ေရးအတြက္ သစၥာရွိျခင္း၊ ပန္းတုိင္ရွိျခင္း၊ အေကာင္းျမင္ေတြးတတ္ျခင္း၊ ျဖစ္ႏုိင္ေျခဘက္မွ စတင္ျခင္း၊ ေအာင္ျမင္မႈ မရမျခင္းဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္တတ္ေသာ ဇြဲမ်ားရွိေအာင္ေမြးျမဴၾကရေပမည္။ ေအာင္ျမင္ လုိသူ တုိင္း ေအာင္ျမင္ေစသည့္ သီအုိရီမ်ားကုိ ေလ့လာက်င့္သုံးၾကရမည္ျဖစ္သည္။
၂၁ ရာစုတြင္ ေအာင္ျမင္တိုးတက္ေရး အဘက္ဘက္မွ ထူးခၽြန္သူမ်ားကုိ တုိင္းတာရာတြင္ စံငါးခ်က္ ျဖင့္ တိုင္းတာတတ္သည္။ ထုိစံမ်ားမွ 1. Physical Quotient (pQ) 2. Intellectual Quotient (IQ) 3. Emotional Quotient (EQ) 4. Social Quotient 5. Cultural Quotient တို႔ပင္ျဖစ္သည္။ သက္ဆုိင္ ရာအထူးျပဳ လုပ္ငန္းစဥ္အလုိက္ သက္ဆုိင္ရာ စြမ္းေဆာင္မႈတုိ႔ အားသာျခင္းအားနည္းျခင္းေပၚ ၾကည့္႐ႈ ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ေပသည္။
သာမန္ေျပာဆုိေသာ အရြယ္သုံးပါး လုပ္ငန္းစဥ္တြင္ ပထမအရြယ္ပညာရွာ၊ ဒုတိယအရြယ္ ဥစၥာရွာ၊ တတိယ အရြယ္တရားရွာဟု သတ္မွတ္ထားေပသည္။ ဘဝမန္ေနဂ်ာေကာင္း မ်ားအတြက္မူ အရြယ္ သုံးပါးတြင္ လုပ္ေဆာင္ရန္ အခ်က္မ်ားစြာပါဝင္ေနေပသည္။
ပထမအရြယ္ ပညာရွာေဖြျခင္းတြင္ ပညာရွာျခင္းလုပ္ငန္းခြင္ဝင္ကာ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွ ထပ္မံပညာ ရွာျခင္း မိမိက်င္လည္ရာ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္ကမ႓ာတစ္ခြင္ ျဖစ္ပ်က္ေနသမွ်ထဲမွ ပညာရွာျခင္းမ်ားမွ သည္ မိမိမိသားစုဘဝကုိ စတင္တည္ေထာင္ျခင္းမ်ားလည္း ပါဝင္ေနေပသည္။
ဒုတိယအရြယ္အတြက္မူ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း လူမႈဝန္းက်င္အတြင္း ေအာင္ျမင္မႈကုိ ေဖာ္ေဆာင္ၾကရ ေပ မည္။ ေအာင္ျမင္ျခင္းက်႐ႈံးျခင္း၊ ျဖစ္ရပ္မ်ား အခက္အခဲမ်ားစြာ အတြင္းမွ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကုိ အေျခခံကာ မွ်တမႈကုိ ရယူၾကရမည္ျဖစ္သည္။ အစြန္းေရာက္ျခင္း မရွိေသာအလယ္အလတ္ လမ္းစဥ္ ျဖင့္သာ ေဆာင္ ရြက္ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကရေပမည္။
ထုိ႔အတူပင္ ပတ္ဝန္းက်င္အသုိက္အဝုိင္း လူမႈဖြံ႕ၿဖိဳးမႈမ်ားကုိလည္း ဟန္ခ်က္ ညီညီေဆာင္ရြက္ေပး တတ္ ရေပမည္။ ဒုတိယအရြယ္ လုပ္ေဆာင္ဖြယ္ရာ မ်ားစြာထဲတြင္ ေနာက္ဆုံးအေနျဖင့္ မိဘမ်ားကုိ ကူ ညီႏုိင္ေသာ သားေကာင္း၊ သမီးေကာင္းမ်ားျဖစ္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႀကိဳးစား ၾကရေပမည္။ သို႔မွသာ ကုိယ္တုိင္ေကာင္းစြာ စီမံခန္႔ခဲြတတ္သည့္ ဘဝမန္ေနဂ်ာေကာင္း တစ္ဦး ျဖစ္လာေပမည္။
တတိယအရြယ္၏ လုပ္ေဆာင္မႈတြင္မူ အသက္အရြယ္ အပုိင္းအျခားအရ အနားယူမႈတုိ႔ ျပဳလုပ္ၾကရေပမည္။ ႐ုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာမ်ားကို ဂ႐ုျပဳလာၾကရေပမည္။ က်န္းမာေရးအတြက္ ဂ႐ုစုိက္ေပးလာၾကရေပမည္။ လုပ္ငန္းမွ အနားယူကာ ဘဝအတြက္ အေကာင္းဆုံး ျပင္ဆင္ရမည့္ ကာလမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ တာဝန္ ေက်သူ၊ မိဘ ကုိေကာင္းစြာ လုပ္ေကၽြးႏုိင္ခဲ့သူ၊ တုိင္းျပည္တာဝန္ကုိေက်ပြန္ခဲ့သူ၊ ပတ္ဝန္းက်င္အတြက္ ေကာင္းက်ဳိးျပဳႏုိင္ခဲ့ သူအျဖစ္ စာရင္းဝင္ေအာင္ျပဳလုပ္ကာ ရဲရဲရင့္ရင့္ တာဝန္ေက်စြာေသျခင္းအတြက္ ျပင္ဆင္ၾကရေပမည္။
ထုိ႔ေနာက္တြင္ ကုိယ္တိုင္ စီမံခဲ့ေသာ ကုိယ့္ဘဝမန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးအေနျဖင့္ မ်ဳိးဆက္သစ္တုိ႔ကုိ သမိုင္း ေကာင္းမ်ား ညႊန္ျပျခင္းျဖင့္ လက္ဆင့္ကမ္းရေပမည္။
စာ႐ႈသူအေဆြ . . . . . သင့္ဘဝအတြက္သာ . . . . . . သင္သာမန္ေနဂ်ာပင္ျဖစ္သည္။ သင္ေန႔စဥ္ ျပဳမူေျပာ ဆုိ လုပ္ကုိင္မႈတုိင္းသည္ သင္၏စီမံခန္႔ခြဲမႈမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ သင္၏ သမုိင္းေကာင္းေရး သင္ ကုိယ္တိုင္ သင္ယူ လုပ္ကုိင္ေပးၾကရေပမည္။ သုိ႔အတြက္ လူတုိင္းသည္ ကိုယ့္ဘဝအတြက္ ကုိယ္တုိင္ မန္ေနဂ်ာ မ်ားျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ စကားတစ္ခြန္းေျပာလုိသည္က ‘ကုိယ့္ဘဝအတြက္သာ ကုိယ္တုိင္ မန္ေနဂ်ာ’ ဟူ၍သာလွ်င္ ျဖစ္ေပသည္။
ေၾကးမုံသတင္းစာ
ႏုိဝင္ဘာ (၁၁) ရက္၊ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+
မိခင္၏ ဝမ္းအတြင္းမွ ထုံးျဖဴျဖဴ အုတ္ဂူအထိ သြားေသာ ခရီးကုိ ဘဝခရီးဟု အလြယ္ ဆုိႏုိင္ေပသည္။ ဘဝတစ္ခုကုိ ရလာသူ တိုင္း မျဖစ္မေန လုပ္ေဆာင္ရေသာ အရာမွာ စီမံခန္႔ခဲြျခင္း မ်ား ပင္ျဖစ္သည္။ တစ္ နည္းအားျဖင့္လူသည္ ကုိယ့္ဘဝ အတြက္ တာ ကုိယ္သာမန္ေနဂ်ာ ျဖစ္ေန တတ္ေပသည္။ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးအတြက္ စီမံခန္႔ခဲြမႈ တုိ႔ေကာင္းရန္ လုိအပ္လွေပသည္။ ထုိ႔အျပင္လူတုိင္းမသိမသာ ျပဳမူေနေသာ စီမံခန္႔ခဲြမႈ ကေလးမ်ား ကုိ ေမ့ေနတတ္ၾကေပသည္။ လူတုိင္းသည္ ကုိယ့္ဘဝအတြက္ မန္ေနဂ်ာျဖစ္ သည့္အတြက္ အိပ္ရာထမွစကာ မ်က္ႏွာသစ္ျခင္း၊ သြားတုိက္ျခင္း၊ အိမ္မႈကိစၥ လုပ္ျခင္းမွ အမ်ဳိးမ်ဳိး ကိုယ္တုိင္ စီမံခန္႔ခဲြ လုပ္ေဆာင္ၿပီး ျဖစ္ေနေပသည္။ သုိ႔အတြက္ စာ႐ႈသူပထမဦးစြာ သိရွိရသည့္ အရာမွာ လူတိုင္းဟာ မန္ေနဂ်ာ ပင္ျဖစ္ေပသည္။
လူတုိင္းေန႔စဥ္ သင္ယူေနၾကရသည္။ အသက္ႀကီးသည္အထိ သင္ယူေနၾကရသည့္ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္ မွလူတုိင္းကုိ သင္ေပးေနၿမဲပင္ ျဖစ္သည္။ အသက္ ၈၀ အရြယ္အဘြားျဖစ္သူမွ သူ႔ေျမးမေလး ဝတ္စား ပုံကုိၾကည့္ကာ စုိးရိမ္စြာ သတိေပးေသာစကားတြင္ “ငါ့ေျမး ထမီကဲြေနတယ္ဟဲ့ မသိဘူးလား” ဟု ေမး လာတတ္ေပသည္။ ေျမးျဖစ္သူက ထမီကဲြတာမဟုတ္ပါဘူး ထမီစကတ္ကုိ သက္သက္ ခဲြထားတာဟု ရွင္းျပခ်င္သည္ပင္ အလုိုလုိ သင္ယူၿပီးျဖစ္သြား တတ္ေပသည္။
သင္ယူျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သုေတသနျပဳလုပ္ထားသည္မွာ ၾကားျခင္းသည္ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းမွတ္မိ ေစ သည္။ ငါၾကားတယ္။ ငါေမ့တယ္ဟု အလြယ္မွတ္ထားေလ့ရွိသည္။ ျမင္ျခင္းသည္ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္း မွတ္မိေစ ကာ ျမင္ျခင္းသည္ စဲြၿမဲေစၿပီး ငါျမင္တယ္ ငါမွတ္မိတယ္ဟု မွတ္သားေလ့ရွိသည္။
ထုိ႔အတူပင္ ကုိယ္တုိင္လက္ေတြ႕ျပဳမူျခင္းသည္ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္းအထိ မွတ္မိၿပီးျပဳလုပ္ရန္ အသင့္ေတာ္ ဆုံးႏွင့္ အသုံးအဝင္ဆုံးပင္ျဖစ္သည္။ အလြယ္မွတ္သားမႈတြင္ ငါကိုယ္တုိင္လုပ္တယ္။ ငါနားလည္သြား ၿပီဟု မွတ္သား ထားတတ္ၾကေပသည္။
လူတုိင္းကုိယ့္ဘဝအတြက္ မန္ေနဂ်ာျဖစ္သည့္အတြက္ ကုိယ့္ဘဝေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ အဓိက ေဆာင္ ထား ရမည့္ အရာတစ္ခု ရွိေပသည္။ ထုိအရာမွာ ေစ့ေဆာ္ တုိက္တြန္းျခင္း စိတ္တြန္းအားေပးျခင္း (Mothivation) ပင္ျဖစ္သည္။ လုပ္ကုိင္ေဆာင္ရြက္မႈအစုစုတြင္ စိတ္တက္ႂကြစြာ ပါဝင္ေဆာင္ေရး စိတ္ကုိ တြန္းအားေပးၾက ရေပမည္။
ေတာင္တက္မည္ဆုိပါက ေတာင္တက္ ၾကတာေပါ့ဆုိေသာ ေလသံထက္ တက္မယ္ကြာ ေရာက္ေအာင္ တက္မယ္ဆုိေသာ အားပါသည့္ ေလသံတုိ႔ျဖစ္ေအာင္ တြန္းအားေပးၾကရေပမည္။ ေျပးမည္ဆုိက ေျပး ၾကတာေပါ့ဆုိျခင္းထက္ ေျပးမယ္ကြာ ပန္းတုိင္ေရာက္ေအာင္ ေျပးမယ္ဟုဆုိကာ ေျပးသင့္လွေပသည္။
အေနအထုိင္အျပဳအမူ အေျပာအဆုိတုိင္း တက္ႂကြေနေစရန္ ဘဝမန္ေနဂ်ာမ်ား ျပဳလုပ္ေပးၾကရေပ မည္။ ကုိယ့္ဘဝအတြက္ ကုိယ္တုိင္တက္ႂကြစြာ စီမံတတ္ၾကရေပမည္။ ဘဝမန္ေနရဂ်ာမ်ား ေအာင္ျမင္ ေရးအတြက္ သစၥာရွိျခင္း၊ ပန္းတုိင္ရွိျခင္း၊ အေကာင္းျမင္ေတြးတတ္ျခင္း၊ ျဖစ္ႏုိင္ေျခဘက္မွ စတင္ျခင္း၊ ေအာင္ျမင္မႈ မရမျခင္းဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္တတ္ေသာ ဇြဲမ်ားရွိေအာင္ေမြးျမဴၾကရေပမည္။ ေအာင္ျမင္ လုိသူ တုိင္း ေအာင္ျမင္ေစသည့္ သီအုိရီမ်ားကုိ ေလ့လာက်င့္သုံးၾကရမည္ျဖစ္သည္။
၂၁ ရာစုတြင္ ေအာင္ျမင္တိုးတက္ေရး အဘက္ဘက္မွ ထူးခၽြန္သူမ်ားကုိ တုိင္းတာရာတြင္ စံငါးခ်က္ ျဖင့္ တိုင္းတာတတ္သည္။ ထုိစံမ်ားမွ 1. Physical Quotient (pQ) 2. Intellectual Quotient (IQ) 3. Emotional Quotient (EQ) 4. Social Quotient 5. Cultural Quotient တို႔ပင္ျဖစ္သည္။ သက္ဆုိင္ ရာအထူးျပဳ လုပ္ငန္းစဥ္အလုိက္ သက္ဆုိင္ရာ စြမ္းေဆာင္မႈတုိ႔ အားသာျခင္းအားနည္းျခင္းေပၚ ၾကည့္႐ႈ ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ေပသည္။
သာမန္ေျပာဆုိေသာ အရြယ္သုံးပါး လုပ္ငန္းစဥ္တြင္ ပထမအရြယ္ပညာရွာ၊ ဒုတိယအရြယ္ ဥစၥာရွာ၊ တတိယ အရြယ္တရားရွာဟု သတ္မွတ္ထားေပသည္။ ဘဝမန္ေနဂ်ာေကာင္း မ်ားအတြက္မူ အရြယ္ သုံးပါးတြင္ လုပ္ေဆာင္ရန္ အခ်က္မ်ားစြာပါဝင္ေနေပသည္။
ပထမအရြယ္ ပညာရွာေဖြျခင္းတြင္ ပညာရွာျခင္းလုပ္ငန္းခြင္ဝင္ကာ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွ ထပ္မံပညာ ရွာျခင္း မိမိက်င္လည္ရာ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္ကမ႓ာတစ္ခြင္ ျဖစ္ပ်က္ေနသမွ်ထဲမွ ပညာရွာျခင္းမ်ားမွ သည္ မိမိမိသားစုဘဝကုိ စတင္တည္ေထာင္ျခင္းမ်ားလည္း ပါဝင္ေနေပသည္။
ဒုတိယအရြယ္အတြက္မူ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း လူမႈဝန္းက်င္အတြင္း ေအာင္ျမင္မႈကုိ ေဖာ္ေဆာင္ၾကရ ေပ မည္။ ေအာင္ျမင္ျခင္းက်႐ႈံးျခင္း၊ ျဖစ္ရပ္မ်ား အခက္အခဲမ်ားစြာ အတြင္းမွ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကုိ အေျခခံကာ မွ်တမႈကုိ ရယူၾကရမည္ျဖစ္သည္။ အစြန္းေရာက္ျခင္း မရွိေသာအလယ္အလတ္ လမ္းစဥ္ ျဖင့္သာ ေဆာင္ ရြက္ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကရေပမည္။
ထုိ႔အတူပင္ ပတ္ဝန္းက်င္အသုိက္အဝုိင္း လူမႈဖြံ႕ၿဖိဳးမႈမ်ားကုိလည္း ဟန္ခ်က္ ညီညီေဆာင္ရြက္ေပး တတ္ ရေပမည္။ ဒုတိယအရြယ္ လုပ္ေဆာင္ဖြယ္ရာ မ်ားစြာထဲတြင္ ေနာက္ဆုံးအေနျဖင့္ မိဘမ်ားကုိ ကူ ညီႏုိင္ေသာ သားေကာင္း၊ သမီးေကာင္းမ်ားျဖစ္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႀကိဳးစား ၾကရေပမည္။ သို႔မွသာ ကုိယ္တုိင္ေကာင္းစြာ စီမံခန္႔ခဲြတတ္သည့္ ဘဝမန္ေနဂ်ာေကာင္း တစ္ဦး ျဖစ္လာေပမည္။
တတိယအရြယ္၏ လုပ္ေဆာင္မႈတြင္မူ အသက္အရြယ္ အပုိင္းအျခားအရ အနားယူမႈတုိ႔ ျပဳလုပ္ၾကရေပမည္။ ႐ုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာမ်ားကို ဂ႐ုျပဳလာၾကရေပမည္။ က်န္းမာေရးအတြက္ ဂ႐ုစုိက္ေပးလာၾကရေပမည္။ လုပ္ငန္းမွ အနားယူကာ ဘဝအတြက္ အေကာင္းဆုံး ျပင္ဆင္ရမည့္ ကာလမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ တာဝန္ ေက်သူ၊ မိဘ ကုိေကာင္းစြာ လုပ္ေကၽြးႏုိင္ခဲ့သူ၊ တုိင္းျပည္တာဝန္ကုိေက်ပြန္ခဲ့သူ၊ ပတ္ဝန္းက်င္အတြက္ ေကာင္းက်ဳိးျပဳႏုိင္ခဲ့ သူအျဖစ္ စာရင္းဝင္ေအာင္ျပဳလုပ္ကာ ရဲရဲရင့္ရင့္ တာဝန္ေက်စြာေသျခင္းအတြက္ ျပင္ဆင္ၾကရေပမည္။
ထုိ႔ေနာက္တြင္ ကုိယ္တိုင္ စီမံခဲ့ေသာ ကုိယ့္ဘဝမန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးအေနျဖင့္ မ်ဳိးဆက္သစ္တုိ႔ကုိ သမိုင္း ေကာင္းမ်ား ညႊန္ျပျခင္းျဖင့္ လက္ဆင့္ကမ္းရေပမည္။
စာ႐ႈသူအေဆြ . . . . . သင့္ဘဝအတြက္သာ . . . . . . သင္သာမန္ေနဂ်ာပင္ျဖစ္သည္။ သင္ေန႔စဥ္ ျပဳမူေျပာ ဆုိ လုပ္ကုိင္မႈတုိင္းသည္ သင္၏စီမံခန္႔ခြဲမႈမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ သင္၏ သမုိင္းေကာင္းေရး သင္ ကုိယ္တိုင္ သင္ယူ လုပ္ကုိင္ေပးၾကရေပမည္။ သုိ႔အတြက္ လူတုိင္းသည္ ကိုယ့္ဘဝအတြက္ ကုိယ္တုိင္ မန္ေနဂ်ာ မ်ားျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ စကားတစ္ခြန္းေျပာလုိသည္က ‘ကုိယ့္ဘဝအတြက္သာ ကုိယ္တုိင္ မန္ေနဂ်ာ’ ဟူ၍သာလွ်င္ ျဖစ္ေပသည္။
ေၾကးမုံသတင္းစာ
ႏုိဝင္ဘာ (၁၁) ရက္၊ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+