Facebook Page မွာ Call-to-Action Button ထည့္သြင္းနည္း


Facebook ရဲ႕ Call-to-Action Buttons ကို ကမာၻအႏွံ႔ရွိ ႏုိင္ငံအမ်ားအျပားမွာ ထည့္သြင္းခြင့္ျပဳ လုိုက္ပါၿပီ။ ဒီစြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို ၂၀၁၁ ဒီဇင္ဘာလမွာ အေမရိကန္မွာ စတင္ မိတ္ဆက္ခဲ့တာပါ။ အဲဒီ Button ဟာ ဘယ္လို အသံုး၀င္လဲ ဆိုတာ ေမးစရာ ရွိပါတယ္။ ရိုးရွင္းတဲ့ အေျဖကေတာ့ သင့္ရဲ႕ Facebook Fans ေတြ အေနနဲ႔ သင္ျပဳလုပ္ေစခ်င္တဲ့ အလုပ္ကို ထင္ထင္ ရွားရွားျမင္ေတြ႔ႏုိင္ေစ ပါတယ္။ ဒါဟာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းသံုး Facebook Page ေတြအတြက္ အစြမ္းထက္တဲ့ ကိရိယာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

ဘယ္လို Call-to-Action Buttons ေတြကို အသံုးျပဳႏုိင္သလဲ?

Facebook Page တစ္ခုအေနနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ Fan ေတြအတြက္ Call-to-Action Button ကို အသံုးျပဳၿပီး Mailing List မွာ Sign Up လုပ္ခုိင္းတာ၊ Bookings မွာယူခြင့္ျပဳတာ၊ အြန္လိုင္းအေရာင္းဆိုင္ ၀က္ဆိုက္ကို သြားခိုင္းတာ၊ App နဲ႔ ဂိမ္းတစ္ခုကို အသံုးျပဳခုိင္းတာ၊ ဗီဒီယိုတစ္ခု ၾကည့္ခုိင္းတာတို႔ကို ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီခလုတ္ကို Cover Image က႑မွာ ျပသေပးထားတဲ့အတြက္ ထင္သာျမင္သာ ရွိေစပါတယ္။


Call-to-Action Buttons ေတြကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါတယ္။

o Shop Now
o Sign Up
o Book Now
o Contact Us
o Use App
o Play Game
o Watch Video

အက်ိဳးအျမတ္မယူတဲ့ အဖြဲ႕အစည္းေတြကေတာ့ “Donate Now” Button ကိုပါ ထည့္သြင္းခြင့္ ရၾကပါတယ္။

Call-to-Action Button ထည့္သြင္းျခင္း

Call-to-Action Button ထည့္သြင္းဖို႔ သင့္ရဲ႕ Page ကိုသြားပါ။ Cover Image Section မွာ ခလုတ္ကိုျမင္ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ကပံုမွာေတာ့ Sign Up ခလုတ္ျဖစ္ပါတယ္။ Sign Up ကိုႏွိပ္ၿပီး Edit ကိုႏွိပ္ပါ။ Choose a button မွာ အေပၚမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ခလုတ္ အမ်ိဳးအစားမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါတယ္။ Website မွာ ၀က္ဆိုက္လိပ္စာထည့္သြင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးရင္ Next ကိုႏွိပ္ပါ။


ေနာက္အဆင့္မွာ iOS User ေတြက ခလုတ္ကို ႏွိပ္ရင္ Website ကို ပို႔ေပးရမလား၊ App ကိုဖြင့္ေပးရမလားဆိုတာ သတ္မွတ္ပါ။ သင့္ရဲ႕ ၀က္ဆိုက္ကိုပဲ ညႊန္းခ်င္ရင္ Website ကို ေရြးေပးပါ။



ေနာက္အဆင့္မွာေတာ့ Android User ေတြအတြက္ Website ကိုပဲ ေရြးေပးပါ။ ၿပီးရင္ေတာ့ Save Changes ကိုႏွိပ္ပါ။

Call-to-Action Button ရဲ႕ အေရးပါပံု

Facebook ေပးတဲ့ ဥပမာ တစ္ခုကေတာ့ “Sign Up” Button ကို သံုးပတ္ၾကာ စမ္းသပ္ အသံုးျပဳတဲ့ Dollar Shave Club ဟာ ၂.၅ ဆေလာက္ ေရာင္းအားျမင့္တက္သြားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ “ Sign Up “ Button သာမကဘဲ လစဥ္လတိုင္း ကြဲျပားတဲ့ ခလုတ္တစ္ခုကို ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္။ ဥပမာ အားျဖင့္ သင့္ထုတ္ကုန္အေၾကာင္း ရိုက္ကူးထားတဲ့ ဗီဒီယိုကို ၾကည့္ခုိင္းေစတာမ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။

MyanmarDigitalLife
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook PageTwitter Google+

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...