ဉာဏ်ကြီးရှင်...


ယာဉ်မတော်တဆမှု ဖြစ်ပွားပြီးနောက် တက္ကစီမောင်းသမားကို ရဲက စစ်ဆေးနေသည်။

"ခင်ဗျားက လူ ၅၉ ယောက်ကို ဘယ်လိုတိုက်သတ်ခဲ့တာလဲ...?" ဆိုပြီး ရဲက မေးလိုက်သည်။
တက္ကစီမောင်းသမားက "ကျနော် တစ်နာရီကို မိုင် ၈၀ နှုန်းနဲ့ မောင်းနေတုန်း လူ ၂ ယောက် လမ်းဖြတ်ကူးလာတယ်... ​​လမ်းတစ်ဖက်မှာကလည်း မင်္ဂလာဆောင်ပွဲ ကျင်းပနေကြတယ်..."
"ကျနော် ဘရိတ်ကို ကပျာကယာ နင်းလိုက်တယ်... ဒါပေမယ့် ဘရိတ်က မမိဘူး... ဒါနဲ့ ကျနော်လည်း ရွေးချယ်မှုတစ်ခု လုပ်ခဲ့ရတယ်... လူ 2 ယောက်ကို ဝင်တိုက်မလား... ဒါမှမဟုတ် မင်္ဂလာပွဲကို ဝင်တိုက်ရမလားပေါ့..."

"လူ ၂ ယောက်ကို ဝင်တိုက်မယ် ဆိုပါတော့..." ရဲက ကြားဖြတ် ဝင်ပြောလိုက်သည်။

ဒီအခါ တက္ကစီမောင်းသမားက...

"အတိအကျပေါ့ ဆရာရယ်... ကျနော်လည်း အဲဒီလိုပဲ စဉ်းစားခဲ့တာ... ဒါပေမယ့် တစ်ယောက်ကို ဝင်တိုက်လိုက်တော့ နောက်တစ်ယောက်က မင်္ဂလာပွဲထဲ ဝင်ပြေးသွားတယ်... ဒါနဲ့ ကျနော်လည်း သူ့ကိုလိုက်ပြီးတိုက်လိုက်တာ အခုလို ဖြစ်သွားတာပါပဲဗျာ..."

😀😀😁😁😄😄😆😆


(lwanmapyay.blogspot.comFacebook Page

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...