အလုပ္ၿမန္ၿမန္ ၿပီးေအာင္ လုပ္နည္း ၅ ခ်က္

အလုပ္ မၿပီးလို႕ အခ်ိန္ပို လုပ္ၿပီး အိမ္ၿပန္ေနာက္က် တဲ့ေန႔ေတြလည္း မနည္းေတာ့ပါ။

အလုပ္ ၿမန္ၿမန္ၿပီးေအာင္ လုပ္နည္းေလးကို တင္ၿပ လိုက္ပါတယ္။

၀၁. လက္ရွိ လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ရဲ႕ အက်ိဳး (ရည္ရြယ္ ခ်က္) ကို စဥ္းစားပါ။

လက္ရွိ လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ရၿခင္းအတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူးက ဘာၿဖစ္မလဲ ဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားပါ။ ပိုက္ဆံအတြက္ၿဖစ္ရင္ၿဖစ္မယ္။ ဒါမွဟုတ္ တစ္ဦး တစ္ေယာက္အတြက္ ၿဖစ္ရင္ၿဖစ္မယ္။

၀၂. လက္ရွိ လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ရဲ႕ ဆိုးက်ိဳးကိုလည္း စဥ္းစားပါ။

မလုပ္တဲ့အတြက္ ၿဖစ္လာႏုိင္တဲ့ ဆိုးက်ိဳးက ဘာၿဖစ္မလဲဆိုတာကိုလည္း စနစ္တက် စဥ္းစားဖို႔လို အပ္ပါ တယ္။

၀၃. ၂၀%ကို ေတြ႕ေအာင္ရွာပါ။

အီတလီႏုိင္ငံမွ စီပြားေရးပညာရွင္ Vilfeodo Pareto ရဲ႕ 20-80 Rule ဆိုတာ ရွိပါတယ္။ ၂၀% အထိ လုပ္ခဲ့တဲ့ အလုပ္က ၈၀% အထိေအာင္ၿမင္မူကို ရရွိႏုိင္တယ္ ဆိုတဲ့ အေတြးပါ။ ဆိုလိုတာ ကေတာ့ အလုပ္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ စနစ္တက်လုပ္သြားရင္ အခ်ိန္နည္းနည္းနဲ႔ ေအာင္ၿမင္မူကို ရႏုိင္တယ္ဆုိတဲ့ အဓိပၸာယ္ပါ။

၀၄. အလုပ္တစ္ခုကို အာရုံစိုက္ပါ။

တစ္ေန႔မွာ လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိႏုိင္ပါတယ္။ ဒါပင္မဲ့ တစ္ခုၿပီးမွ တစ္ခုလုပ္ဖို႔ အၾကံေပးပါ ရေစ။ အလုပ္တစ္ခုကို မၿပီးၿပတ္ေသးပဲနဲ႔ ေနာက္တစ္ခုကို ကိုင္လုပ္ရင္ အလုပ္ရဲ႕ အရည္အေသြး က်ဆင္း သြားႏုိင္ပါတယ္။

၀၅. နည္းနည္း ဆူတဲ့ေနရာမွာ အလုပ္လုပ္ ၾကည့္ပါ။

လူဆိုတာ ပတ္ဝန္းက်င္က တိတ္ဆိပ္ေနတာထက္ နည္နည္းေလး ဆူဆူညံညံ ရွိတဲ့ေနရာမွာ အလုပ္ လုပ္တာက ပိုၿပီး အာရုံစိုက္ႏုိင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ရုံးထဲမွာပဲ မဟုတ္ပဲ အၿပင္တစ္ေနရာမွာ ေကာ္ဖီဆိုင္ မွွာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ခဏေနရာကို ေၿပာင္းလုပ္တာလဲ ေကာင္းတယ္လို႔ အၾကံေပးပါရေစ။


Chelmo Team
Credit. Tabi-labo
--------------------------------------
ကိုမ်ဳိး(သုတစြယ္စုံ)(lwanmapyay.blogspot.com) Facebook Page Twitter Google+

ဆက်စပ်ဖတ်ရှုရန် အကြောင်းအရာများ...